Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Ik heb hem onderhand terug geschaald naar 15 liter. (link is geupdate)Koriander zit ik aan te twijfelen, misschien doe ik de koriander wel ongekneusd en ongevijzeld er in zodat het niet achter blijft.
Koriander zit ik aan te twijfelen, misschien doe ik de koriander wel ongekneusd en ongevijzeld er in zodat het niet achter blijft.
16 g koriander is goed voor 100 L Ja denk dat het een beetje overheersend zal zijn
Ik heb dit recept onlangs gebrouwen met 16 gram koriander. Heb afgelopen maandag overgeheveld na de hoofdvergisting. Sg was 1076 nu 1013 doet nu niet veel meer waterslot staat stil. Heb wat geproefd bij het overhevelen moet zeggen dat de koriander smaak niet echt overheerst. Is wel aanwezig.