Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Nieuwe layout forum  (gelezen 7849 keer)

Offline Jeukstaardt

• Super lid
  • Land: nl
  • Bij twijfel, meer hop!
Re: Nieuwe layout forum
« Reactie #50 Gepost op: 15-12-2017 22:26 u »
Bij mij zie in de portretmodus geen half beeld. Heb je een iPhone of een Android toestel?

Iphone

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #51 Gepost op: 15-12-2017 22:29 u »
Bdankt voor je reactie Jacques, maar helaas, wat ik ook probeer, desktop view kan ik niet meer terughalen. Die staat niet bij de profielen. Ik kan ook niet, zoals met alle websites die je met je iphone bezoekt, in 1 keer naar bovenaan de getoonde website (dus niet scrollen maar klik en je bent weer boven) door bovenin het scherm te klikken. Dus je scrollt je een ongeluk...

Ik had je profiel al ingesteld op het desktop thema. Heb je al geprobeerd uit te loggen, de browser sluiten en opnieuw inloggen?

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #52 Gepost op: 15-12-2017 22:34 u »
Jacques... please, de ouderwetse desktop terug !

Hoe kun je het thema veranderen?
- Ga naar je accountsinstellingen via je profiel
- Klik op 'Profiel wijzigen"
- Klik op Lay-out-voorkeuren
- Je ziet nu boven aan de pagina: Huidig thema met de naam van het thema. Daarnaast tussen haakjes wijzig
- Klik op het woord wijzig
- Kies het thema dat je wilt gebruiken

Overigens heb ik gemerkt dat het mobiele thema kan blijven hangen. In dat geval is even uitloggen en weer inloggen de oplossing.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #53 Gepost op: 15-12-2017 22:36 u »
Iphone

Ik zal eens kijken. Had wel gecheckt op mijn desktop, tablet en Android mobiel maar eerlijk gezegd niet op de iPhone van mijn werk.

Overigens heb ik net iedereen ingesteld op het desktop thema. Dit heeft geen consequenties voor het geval je Tapatalk gebruikt.

Offline erwinl

• Vol lid
  • www.deceijser.nl
« Reactie #54 Gepost op: 15-12-2017 22:48 u »
Welke nieuwe layout?  :weetniet: :weetniet: :weetniet:

Sinds een weekje stopt hij halverwege met scrollen, alles is plots blauw i.p.v. het vertrouwde gele.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #55 Gepost op: 15-12-2017 22:57 u »
Sinds een weekje stopt hij halverwege met scrollen, alles is plots blauw i.p.v. het vertrouwde gele.

Net weer het eerdere mobiele thema ge´nstalleerd naast het andere mobile thema dat vVide heet.

Er zijn nu vier opties om het forum te volgen:
- het oude gele desktop thema (SMF Default Theme - Curve);
- het eerdere mobiele thema (SMF Mobile Theme)
- het nieuwe mobiele thema (vVide);
- Tapatalk.

Offline Knobby

• Super lid
  • IBU-lid
« Reactie #56 Gepost op: 16-12-2017 16:05 u »
Ik kan in chrome op Android met geen mogelijkheid de mobiele versie terug krijgen. Heb de chache al leeggegooid, uitgelogd en in het profiel de mobiele versie ingesteld. Niets helpt. Ook niet als ik helemaal onderaan de pagina op desktop versie klik.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #57 Gepost op: 16-12-2017 22:58 u »
Ik kan in chrome op Android met geen mogelijkheid de mobiele versie terug krijgen. Heb de chache al leeggegooid, uitgelogd en in het profiel de mobiele versie ingesteld. Niets helpt. Ook niet als ik helemaal onderaan de pagina op desktop versie klik.

Hmmm, twee mobiele thema's werkt inderdaad niet handig. Ik zal het nieuwe mobile thema verwijderen. Jammer want het had veel meer functionaliteiten dan eerdere mobiele thema.
Hopelijk gaat de SMF versie die in ontwikkeling is dit probleem oplossen.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #58 Gepost op: 16-12-2017 23:05 u »

Hmmm, twee mobiele thema's werkt inderdaad niet handig. Ik zal het nieuwe mobile thema verwijderen. Jammer want het had veel meer functionaliteiten dan eerdere mobiele thema.
Hopelijk gaat de SMF versie die in ontwikkeling is dit probleem oplossen. Zo te merken is men daar mee bezig. Ik vermoed dat heel wat beheerders van Tapatalk af willen.

Offline Underdike

• Super lid
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
« Reactie #59 Gepost op: 16-12-2017 23:24 u »
Ik ben helemaal heppie-de-peppie met het oude vertrouwde gele desktop beeld 👍

Offline Mthijs

• Vol lid
  • ...daar kun je op brouwen
« Reactie #60 Gepost op: 17-12-2017 00:39 u »
Yesss! Hier ook weer 'gewoon' het oude gele desktop scherm op mijn mobiel. Top!
Sjongejonge, nooit gedacht ik ook zo conservatief zou worden om te hunkeren naar het oude, bekende. Maar ja, als dat wel werkt en het nieuwe niet...

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #61 Gepost op: 17-12-2017 13:31 u »
Yesss! Hier ook weer 'gewoon' het oude gele desktop scherm op mijn mobiel. Top!
Sjongejonge, nooit gedacht ik ook zo conservatief zou worden om te hunkeren naar het oude, bekende. Maar ja, als dat wel werkt en het nieuwe niet...

Goed dat het probleem is opgelost.

Hopelijk komt SMF 2.1 er snel. Wordt wel een hele klus omdat dan ook alle aanpassingen weer ge´nstalleerd moeten worden. Vaak geeft dat problemen. De ene aanpassing kan de andere in de weg zitten...

Offline Knobby

• Super lid
  • IBU-lid
« Reactie #62 Gepost op: 17-12-2017 14:13 u »
Goed dat het probleem is opgelost.

Hopelijk komt SMF 2.1 er snel. Wordt wel een hele klus omdat dan ook alle aanpassingen weer ge´nstalleerd moeten worden. Vaak geeft dat problemen. De ene aanpassing kan de andere in de weg zitten...
Ik vond het er best goed uitzien, maar ik kon op mijn telefoon geen alle ongelezen berichten knop vinden (itt. recent ongelezen berichten) en de mobiele versie leek niet te werken...

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #63 Gepost op: 17-12-2017 14:23 u »
Ik vond het er best goed uitzien, maar ik kon op mijn telefoon geen alle ongelezen berichten knop vinden (itt. recent ongelezen berichten) en de mobiele versie leek niet te werken...

Die was wat weggewerkt. Via het pijltje naast je profielfoto kon je daar komen.

Zelf vond ik het goed werken.

Offline Knobby

• Super lid
  • IBU-lid
« Reactie #64 Gepost op: 17-12-2017 14:25 u »
Die was wat weggewerkt. Via het pijltje naast je profielfoto kon je daar komen.

Zelf vond ik het goed werken.
Volgens mij liet die ook niet alles zien. Ik heb het in ieder geval wel op die manier geprobeerd. Maar ik weet niet 100% of het klopt en kan het nu ook niet meer proberen.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #65 Gepost op: 17-12-2017 14:35 u »
Volgens mij liet die ook niet alles zien. Ik heb het in ieder geval wel op die manier geprobeerd. Maar ik weet niet 100% of het klopt en kan het nu ook niet meer proberen.

Ik heb een aantal dagen de lay-out gebruikt en volgens mij heb ik niet veel gemist.

Tags: