Algemeen > Mededelingen/discussie over het forum

Links voor gebruikers van mobiele telefoons en tablets

<< < (2/7) > >>

Dookiy:
Zelf vind ik het geen vooruitgang qua layout op mijn mobiel maar ik snap de keuze Jacques. Gelukkig heeft Chrome de optie om de desktopversie op te vragen.  8)

mbroek:
Op mijn mobiel zie ik alleen de index pagina in nieuw formaat, zodra ik in een onderwerp ga krijg ik de desktop versie te zien. Verversen helpt niet.
Alle andere menus werken wel mooi en leesbaar op mijn mobiel.

Jacques:

--- Citaat van: mbroek op 02-04-2017  14:35 u ---Op mijn mobiel zie ik alleen de index pagina in nieuw formaat, zodra ik in een onderwerp ga krijg ik de desktop versie te zien. Verversen helpt niet.

--- Einde van citaat ---

Ik zie dit ook. Snap het niet zo goed omdat het gisterenavond allemaal leek te werken.
Is nog even sleutelen.

William:

--- Citaat van: mbroek op 02-04-2017  14:35 u ---Op mijn mobiel zie ik alleen de index pagina in nieuw formaat, zodra ik in een onderwerp ga krijg ik de desktop versie te zien. Verversen helpt niet.

--- Einde van citaat ---

Idem op een tablet. Ongelezen berichten in een kale view. De rest in het vertrouwde desktop formaat. Succes met het gepuzzel.

mbroek:

--- Citaat van: Jacques op 02-04-2017  14:53 u ---Ik zie dit ook. Snap het niet zo goed omdat het gisterenavond allemaal leek te werken.
Is nog even sleutelen.

--- Einde van citaat ---

Ik wacht het rustig af, blij dat probleem niet hier zit. Jij wat minder blij natuurlijk. Succes.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie