Algemeen > Mededelingen/discussie over het forum

Links voor gebruikers van mobiele telefoons en tablets

<< < (3/7) > >>

Jacques:
Bij mij werkt het nu goed.

Wat ik gedaan heb is opnieuw inloggen op het forum via mijn telefoon. Ik sluit niet uit dat er dan een cookie geplaatst wordt die er voor zorgt dat het goed werkt.

Natuurlijk is het wel even wennen aan de andere lay-out en is het zoeken hoe het werkt.

Jacques:
Hmm,

Op mijn tablet werkt het nog niet...

Jacques:
Na een tijdje zitten stoeien met de instellingen van het forum werkt het nu wel.

Als je op een laptop of desktop werkt zie je de oude vertrouwde opmaak.
Wanneer je een mobiel of een tablet gebruikt wordt automatisch een mobielvriendelijke lay-out geladen.

Chilobrachys:
Zou het mogelijk zijn om hier een optie voor te krijgen in je profiel? Op het moment dat ik voor het forum de desktop weergave aanzet doet hij dat ook voor de andere tabbladen die ik open. Ik vind de reguliere forum layout op de telefoon wel prettig werken.

Jacques:

--- Citaat van: Chilobrachys op 02-04-2017  23:10 u ---Zou het mogelijk zijn om hier een optie voor te krijgen in je profiel? Op het moment dat ik voor het forum de desktop weergave aanzet doet hij dat ook voor de andere tabbladen die ik open. Ik vind de reguliere forum layout op de telefoon wel prettig werken.

--- Einde van citaat ---

Je kunt hiervoor kiezen in je profiel. Toch raad ik dat niet aan omdat als je kiest voor SMF Mobile Theme je niet zo maar terug kunt...

Verder kun je de 3 puntjes onder elkaar, rechts bovenaan, aanklikken en een vinkje zetten bij 'desktop versie aanvragen'.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie