Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Dat verklaard waarom Tapatalk ineens niet meer werkt 😁Ondanks dat de webpagina nu goed schaalt en zo moet je nu wel zoomen en schuiven om de kleine knopjes en linkjes aan te kunnen klikken. Jammer dat je van de tapatalk plugin bent afgestapt!
Op mijn mobiel zie ik alleen de index pagina in nieuw formaat, zodra ik in een onderwerp ga krijg ik de desktop versie te zien. Verversen helpt niet.Alle andere menus werken wel mooi en leesbaar op mijn mobiel.
Ik zie dit ook. Snap het niet zo goed omdat het gisterenavond allemaal leek te werken. Is nog even sleutelen.
Zou het mogelijk zijn om hier een optie voor te krijgen in je profiel? Op het moment dat ik voor het forum de desktop weergave aanzet doet hij dat ook voor de andere tabbladen die ik open. Ik vind de reguliere forum layout op de telefoon wel prettig werken.
Na een tijdje zitten stoeien met de instellingen van het forum werkt het nu wel. Als je op een laptop of desktop werkt zie je de oude vertrouwde opmaak.Wanneer je een mobiel of een tablet gebruikt wordt automatisch een mobielvriendelijke lay-out geladen.
Kan het zijn dat als je forum geopend hebt op een tablet (zonder alle ongelezen topics gelezen te hebben) je bij later gebruik op een desktop de ongelezen items niet meer ziet?Ik zie dan alleen nog topics die, na het sluiten van het forum op de tablet, nieuw zijn.
Vind de layout erg prettig op htc One. Stuk duidelijker. Meest recente berichten zijn alleen beetje druk met bold.
Wat ik jammer vind is dat hij niet bij de post begint waar je was met lezen. Dat deed Tapatalk wel en volgens mij is dat op de pc ook zo.
Vandaag geprobeerd een nieuw topic te starten en daar een foto aan toe te voegen via mijn mobiel. Ik mis in de mobiele weergave de knop om een foto toe te voegen via de wiki (of ik ben blind ). Moet daarbij aantekenen dat die fuctie eigenlijk sowieso niet werkt op mijn Iphone, het is namelijk niet mogelijk de link te selecteren maar dat is misschien een discussie voor het andere topic.
Op de PC kom je niet automatisch terug op de plek waar je was toen je het forum afsloot...Het gedrag op je mobiel en op de pc komt nu met elkaar overeen. Niet zo vreemd omdat de nieuwe lay-out voor mobiel en tablet niets anders is dan een andere template.
Nee maar wel bij de eerste ongelezen post van een topic als je hier naar toe gaat via de "ongelezen berichten". Dit werkt via de mobiele weergave nog niet. (Chrome, Samsung Galaxy S7)
Wat doe ik fout of moet ik een tapatalk laden ? (liefst niet)
Je kunnen proberen om bijvoorbeeld de Chrome browser te installeren en die te gebruiken
Heb me een Motorola smartphone aangeschaft.Is een nieuw ding voor mij ...Maar: in tegenstelling met Vlaams forum waarop hun website prima te zien is op mijn smartphone, lukt het hier niet goed.Ik moet het beeld enorm vergroten en de regels van de inhoudstafel met laatste posts staan ver uit elkaar dan, echt niet overzichtig.Wat doe ik fout of moet ik een tapatalk laden ? (liefst niet)