Taoboa, nog nooit van gehoord, weer wat geleerd

.
ME6211 had ik al wel eens voorbij zien komen. Deze S2TC LDO werkt dus ook gewoon goed op een V3, geen officiële Lolin overigens. Ik heb voor de grap nog wat LDO'S besteld om te kijken of ik ze kan vervangen voor 500mA, en om te kijken of het dan wel werkt.
Esptool heb ik inderdaad ook al eens gebruikt, maar daarmee ging het ook niet echt lekker. Wellicht wat verkeerde instellingen gekozen of zo. Dat vind ik als leek ook het voordeel van Brewflasher, daar kijkt hij zelf hoe groot de flash is etc. Alleen nog kiezen voor DIO of DOUT, dat zijn maar 2 opties, lekker overzichtelijk.

Als test kan ik de diode nog wel eens van de wemos halen en kijken of ik dan wat zie in Putty als hij niet wil aangaan op de batterij. Dat durfde ik nog niet aan omdat ik dacht dat ik hem dan misschien helemaal niet meer kon opstarten, maar inmiddels een paar nieuwe binnen dus dat helpt. Maar vooralsnog is het andere probleem dat het niet echt te reproduceren valt wanneer hij niet opstart als je hem aanzet op de batterij. 9 vanAn de 10 keer doen ze het gewoon, en anders doen ze het als ik ze weer even aan en uit zet. Ik weet zeker dat ik ook een paar keer echt even de USB op de wemos moest aansluiten om te zorgen dat hij doorstartte, ik zag dan maar 1 x blauw knipperen als ik hem aan zette. maar de afgelopen week krijg ik het niet meer voor elkaar. Ze doen het en ik weet niet waarom

.
Ik heb al een paar nieuwe gekocht, ook om te kunnen vergelijken en evt uit te vinden wat er met deze is.