Gezocht: kroonkurken kopen in Haarlem

Gestart door Dzjay, 08-03-2017 10:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dzjay

Hallo brouwers,

Ik kom er net achter dat ik alles in huis heb voor mijn volgende batch behalve genoeg kroonkurkjes. Normaal koop ik mijn spullen online maar om nou 100 kroonkurkjes te kopen en het drievoudige te betalen ivm verzendkosten zoek ik een alternatief.

Weet iemand waar ik kroonkurken zou kunnen (over)kopen? (Advies over plekken waar mout, gist of hop te koop is in plaats van een webwinkel hoor ik ook graag.)

SanderH

Je zou het Uiltje in de Waarderpolder kunnen proberen. Gezien dat er gist en hop in de koeling in de winkel licht. Misschien hebben ze ook nog wel kroonkurken zonder opdruk. Nee heb je, ja kun je krijgen.

DirkB

Ik woon in Haarlem en heb nog zat kroonkurken op voorraad. Zilver en goudkleurig, 26 mm.

Coma_303

Je zou het inderdaad bij Uiltje in de Waarderpolder kunnen proberen die hebben in ieder geval gist en hop inderdaad, losse kroonkurken ben ik bang van niet. Ik weet niet hoeveel je er nodig hebt, maar heb er zelf ook nog zat liggen en woon zelf in Haarlem-noord. Dus mocht je nodig hebben kun je altijd een pm sturen dan komen we er wel uit.

Dzjay

Wow wat een snelle reacties! :)

Citaat van: DirkB op 08-03-2017  11:22 uIk woon in Haarlem en heb nog zat kroonkurken op voorraad. Zilver en goudkleurig, 26 mm.
PM gestuurd.

Citaat van: Coma_303 op 08-03-2017  11:28 uIk weet niet hoeveel je er nodig hebt, maar heb er zelf ook nog zat liggen en woon zelf in Haarlem-noord. Dus mocht je nodig hebben kun je altijd een pm sturen dan komen we er wel uit.
Heb je nou helemaal voor mij een account aangemaakt? :D Ik heb DirkB al een PM gestuurd dus ik vermoed dat mijn probleem al opgelost is. Fijn dat er meteen zoveel mensen willen helpen :)

pincopallino


seed7

Heel heel lang geleden, toen er nog amper thuis werd gebrouwen had Van der Pigge brouwspulletjes. Nu nog? Ben er zeker al 20 jaar niet meer geweest,

Ingo

Dzjay

Citaat van: pincopallino op 08-03-2017  11:44 uIk ben de derde aanbidder.
thanks!

Citaat van: seed7 op 08-03-2017  11:52 uHeel heel lang geleden, toen er nog amper thuis werd gebrouwen had Van der Pigge brouwspulletjes. Nu nog? Ben er zeker al 20 jaar niet meer geweest
Goeie tip! Ik zal er eens kijken als ik in de buurt ben.

Coma_303

Citaat van: Dzjay op 08-03-2017  11:35 uHeb je nou helemaal voor mij een account aangemaakt? :D Ik heb DirkB al een PM gestuurd dus ik vermoed dat mijn probleem al opgelost is. Fijn dat er meteen zoveel mensen willen helpen :)
Hahah je zou het wel gaan denken ja, maar is niet zo. Heb hiervoor alleen zitten lezen en eigenlijk nooit ergens op gereageerd omdat ik nog te weinig ervaring heb/had. Tot op heden is het forum een goede bron van informatie en bijna alle vragen die je hebt zijn al wel eens gesteld dus nog geen noodzaak gehad om eerder een topic te maken of te reageren. Mocht je nog wel doppen nodig hebben dan laat je het maar weten!

Robin1959


Dzjay

Citaat van: Robin1959 op 08-03-2017  14:18 uBrouwmaatje.nl
Zit in Lijnden
gr robin

Dat ziet er uit als een goede plek om zelf iets op te halen. Ik zie alleen de mogelijkheid niet op de site om af te halen. Heb jij daar ervaring mee?

DirkB

Citaat van: Dzjay op 08-03-2017  14:48 uDat ziet er uit als een goede plek om zelf iets op te halen. Ik zie alleen de mogelijkheid niet op de site om af te halen. Heb jij daar ervaring mee?

Hey Dzjay, bij brouwmaatje kan je wel afhalen hoor...! Maar mijn aanbod staat ook nog steeds.

Haagse Wouter

Citaat van: pincopallino op 08-03-2017  11:44 uIk ben de derde aanbidder.

Ik wou dat ik zoveel aanbidders had  ;D.

Oscar

Citaat van: Dzjay op 08-03-2017  10:53 uNormaal koop ik mijn spullen online maar om nou 100 kroonkurkjes te kopen en het drievoudige te betalen ivm verzendkosten zoek ik een alternatief.

Koop er ineens 1000 of een veelvoud daarvan... Heb je voor even voldoende, en kroonkurken bederven niet... ;)

Dzjay

Citaat van: DirkB op 08-03-2017  16:50 uHey Dzjay, bij brouwmaatje kan je wel afhalen hoor...! Maar mijn aanbod staat ook nog steeds.
Ik heb het gevoel dat mijn reply op jouw berichten niet aankomt of zo. Hoe dan ook, voor de kroonkurken kom ik graag een keer langs. Ik bedoelde meer dat als ik nog een keer mout of zo nodig heb dat ik het dan daar af zou kunnen halen. Ik rijd daar toch vaak langs richting werk.

Citaat van: Oscar op 08-03-2017  23:03 uKoop er ineens 1000 of een veelvoud daarvan... Heb je voor even voldoende, en kroonkurken bederven niet... ;)
Ga ik doen bij mijn volgende bestelling.

pincopallino

Citaat van: seed7 op 08-03-2017  11:52 uHeel heel lang geleden, toen er nog amper thuis werd gebrouwen had Van der Pigge brouwspulletjes. Nu nog? Ben er zeker al 20 jaar niet meer geweest,

Ingo

Reeds jaren niet meer, daar heb ik mijn eerste brouwspullen (eind jaar 70) aangeschaft, de hop was bruin/geel   ???

seed7

Citaat van: pincopallino op 09-03-2017  12:16 uReeds jaren niet meer, daar heb ik mijn eerste brouwspullen (eind jaar 70) aangeschaft, de hop was bruin/geel   ???

Ja, net zo als de krokodil die daar aan het plafond hangt/hing :)

Ingo

Jacques

Citaat van: Oscar op 08-03-2017  23:03 uKoop er ineens 1000 of een veelvoud daarvan... Heb je voor even voldoende, en kroonkurken bederven niet... ;)

Een hele goede suggestie. Scheelt ook in de prijs per kroonkurk.

zalmpie

Ik zag dat het adres van Brouwmaatje onjuist was ik kom er vaak ze zitten in de Boesingheliede Schipholweg 905A succes

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.