Zo juist met de hoster bezig geweest met de instellingen van de server. Zo te merken heeft dat niet geholpen.
Heb ook het idee dat de tapatalk updates onderuit zijn gegaan door de fouten. Kreeg voorheen altijd behoorlijk wat meldingen van nieuwe topics en updates, maar nu helemaal niets meer.
Misschien is Tapatalk wel de oorzaak van de problemen heb ik al eerder bedacht. Het is mij opgevallen dat de core dumps niet aangemaakt worden als ik via mijn desktop bezig ben en dat op sommige andere momenten er erg veel dumps zin.
Om dit uit te testen wil ik morgen de Tapatalk plugin verwijderen. Mocht blijken dat gedurende een uur of twee er geen core dumps meer zijn is de oorzaak van het probleem gevonden. In dat geval kan contact genomen met Tapatalk om het probleem te melden.
Overigens zit ik er al langere tijd over te denken om het forum op andere software te laten werken. Software die het forum goed weergeeft op zo wel desktop, mobiel en tablet. Ik heb nog geen idee welke software ik daarvoor ga gebruiken. Via de site
www.bierisbest.nl heb ik nu wat ervaring met Wordpress maar ik weet nog niet of dit ook handig is voor een forum.