Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Heeft de host toevallig php ge-update naar php7?
gdb httpd -c
Hallo Jacques, ik beheer al jarenlang Linux servers voor mijn werk. Mocht je het vertrouwen een wildvreemde shell toegang te geven tot de machine, dan kan ik het probleem hoogstwaarschijnlijk wel opsporen en mogelijk verhelpen.
Hallo Dirk, dat is een mooi aanbod. Als ik er met de hoster niet uitkom wil ik er gebruik van maken. Maar zoals je zelf ook snapt ben ik terughoudend met het geven van toegang.
Kijk hier even voor een bestand wat je kan importeren om te zien waar die files vandaan komen.Kan je ook bij de ruwe logfiles komen? Dit kan ook wel eens wat opleveren.
Mooie link naar http://hier
Sinds een paar dagen krijg ik bij gebruik van het forum regelmatig onderstaande balk bovenin mijn Chrome brouwser op Windows 10.Misschien heeft het er iets mee te maken.
Kan je ook bij de ruwe logfiles komen? Dit kan ook wel eens wat opleveren.
Er is gekeken met gdb. Dat leverde op dat de index.php de veroorzaker is. Alle verzoeken van het forum lopen via dit bestand. Volgens de hoster betekent dit dat oorzaak van het probleem in elk bestand kan zitten...
Als er ineens veel schijfruimte bijkomt, kun je dan niet (laten) nagaan wat voor bestanden dat zijn met wat voor datum? Dan moet er dus een piek zijn in bestanden met recente datum
Zijn er recentelijk veranderingen aan het forum doorgevoerd, in de vorm van aanpassingen aan de broncode, updates aan de programmatuur of de installatie van (3rd-party) plugins?
Hallo Jacques,Misschien stomme vraag maar loopt de db zonder problemen? Ik heb ooit met de webwinkel met nogal uitgebreide db gehad dat er door een probleem met de db verschillende core files werden gecreëerd. Misschien is het niks maar niet geschoten is altijd mis.