Vervolg Europees hobbybrouwkampioenschap

Gestart door Theo Flissebaalje, 27-02-2017 16:07 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Theo Flissebaalje

Vorige week heb ik in Italiƫ met Gianriccardo Corbo, de voorzitter van MOBI, gesproken over een vervolg op het door hem georganiseerde eerste Europese hobbybrouw kampioenschap in Rome. Lees ook mijn verslag hier over in PINT Magazine 217.
De afgelopen maanden is er overleg geweest om de organisatie door te geven aan andere landen.
De EBCU speelt daar een kleine, bemiddelende rol in maar organiseert dit kampioenschap niet.
In beeld was Spanje maar dat land is nog niet aan de organisatie van zo'n evenement toe.
Noorwegen - en mogelijk Finland - zijn in beeld om de organisatie van het tweede Europese hobbybrouw kampioenschap te gaan doen.
Dat zal echter niet dit jaar zijn maar hopelijk volgend jaar.
Hetgeen inhoudt dat er in 2017 nog geen Nederlandse selectie voor het tweede Europese hobbybrouw kampioenschap nodig is.
Dat betekent dat er meer tijd rest om na te denken over de opzet van een Nederlandse selectiewedstrijd die hoogstwaarschijnlijk via BJCP normen zal worden gejureerd.
Mocht er de komende tijd meer nieuws zijn dan houd ik jullie op de hoogte.

Jacques

Theo,

Bedankt voor het op de hoogte brengen van het forum over de ontwikkelingen rond deze wedstrijd.

Adrie

Dank, Theo. Ik ben benieuwd hoe het volgend jaar wordt ingestoken.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.