BONK 2017

Gestart door Freddie, 27-02-2017 06:25 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Underdike

PS: Iemand een idee waar de gehele uitslag komt te staan?

mr.chelsea

Beste brouwers,

Iedereen bedankt voor het meedoen en het aanwezig zijn, wij vonden het al met al een geslaagd BONK 2017. Alle winnaars nogmaals gefeliciteerd! Wie weet volgend jaar weer, dit jaar minder inschrijvingen dan vorig jaar, hopelijk groeit het aantal deelnemers wel weer dan! Op onze eigen site zullen nog foto's geplaatst worden, even geduld nog...
Ernst de Moor heeft inmiddels de uitslagen online gezet op https://bonk.onkbrouwen.nl/winnaars
https://bonk.onkbrouwen.nl/details voor alle uitslagen!

Groeten,

Robbert/Tonny

Thinde

O haha wow 1e plek in de D klasse met 91 punten , dat had ik niet verwacht. Daar ben ik echt heel blij mee :biersmile: ;D :brouwen: Baal er wel een beetje van dat ik er niet bij kon zijn bij de prijsuitreiking, hopelijk kan ik volgend jaar wel van de partij zijn, lijkt me erg mooie dag.

Adbrouwt

Allereerst alle winnaars gefeliciteerd met jullie prestaties.

De bockbier wedstrijd was een leuke start van het bockbier festival in Zuthphen. Hulde aan de organisatoren van de Rode toren voor de werkelijk prachtige locatie, koffie met koekje en gratis bockbiertje. De sfeer was erg gezellig en ik heb ook nog verschillenden forum leden ontmoet. Ondanks de verre reis wat mij betreft volgend jaar weer!!

DLB

Het was inderdaad een prachtige locatie. Goed in elkaar gezet en lekker vlot verlopen.
Bij deze bedank ik de organisatie voor de moeite en de keurmeesters voor hun tips. Fijn om tips te krijgen over hoe het bier nog beter kan. :biersmile:

RienP

Gefeliciteerd voor alle winnaars  :biersmile:

Jacques

Ook feliciteer alle winnaars van harte met hun prijzen.

Uiteraard nodig ik iedereen hierbij uit om de winnende recepten te plaatsen in de eregalerij "Bewezen recepten".

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.