Iets voor de liefhebber?

Gestart door Frenky, 06-07-2009 10:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frenky


Wild Chocolate

Let op! De amandelwrijfmachine (de walsen dus), werkt waarschijnlijk op 380V en niet, zoals er staat op 380W.

Die tank is trouwens wel heel erg mooi!

Groet,

Remco

Oscar

Citaat van: Wild Chocolate op 06-07-2009  19:28 uDie tank is trouwens wel heel erg mooi!

En heel erg betaalbaar  :)

Muldermans

Die tank... Ik zou bijna zeggen daar word ik warm van in mijn broek :clownsmile:

Hmm als ik nog een keer iets serieus ga beginnen is dat wel een geweldig ding voor een mooie prijs! Jammer dat ik er nu geen opslagruimte voor heb. Iets voor de Vier broeders?

Adrie

We hebben er al zoeen. Maar dan zonder conische onderkant. Maar die komt er als het goed is in de komende tijd wel op.  :duimop:

En trouwens wij hebben een haverpletter die oorspronkelijk op 380 V werkt, maar die doet het ook prima op 220 V. Ik denk dat het met die amandelpletter ook best zal lukken op 220.

Wild Chocolate

Op de vergistingstank is trouwens een bod uitgebracht door iemand met een naam die ik vaker gezien heb...

Groet,

Remco

Oscar

Citaat van: Wild Chocolate op 06-07-2009  21:40 umet een naam die ik vaker gezien heb...

hee.. onze commerciĆ«le lambiekbrouwer in SPE  :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.