Bierkaai avond 9 februari 2017

Gestart door Adbrouwt, 04-02-2017 23:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adbrouwt

De komende bierkaai bijeenkomst staat voor donderdag 9 februari op de agenda.

Onderwerpen:
- De schrijver van het boek "Bier in Nederland", Marco Daane zal een lezing geven.
- Tussendoor zal er aandacht zijn voor het laatste bier van Mokums Mout. ' Duivelseiland'!

Na afloop is er natuurlijk weer ruimschoots tijd om, onder het genot van een hapje en drankje, met elkaar van gedachte te wisselen over bier en het brouwen hiervan.

Het betreft een avond voor leden van de vereniging en introducés. Wil je lid worden of een keer en avond bijwonen dan is het mogelijk om je aan te melden via de contactpagina op onze website

Groeten

Ad
 :degroeten:

Wolter

Het is al weer een ruime week geleden. Was erg gezellig en druk. Het stof is inmiddels opgetrokken en als je nieuwsgierig bent naar het verslag van de avond vind je deze via de onderstaande link.

https://www.facebook.com/abvdebierkaai/posts/1114204118688018?notif_t=like&notif_id=1487321959077963

Adbrouwt

Geïnspireerd geraakt door deze avond ga ik eens proberen een oud recept na te brouwen. Het princessebier heeft mijn aandacht getrokken.

Wolter

Citaat van: Adbrouwt op 17-02-2017  10:11 uGeïnspireerd geraakt door deze avond ga ik eens proberen een oud recept na te brouwen. Het princessebier heeft mijn aandacht getrokken.

Niet eens het Amsterdamsche Bitter Bruyn?

hopiebier

Citaat van: Adbrouwt op 17-02-2017  10:11 uGeïnspireerd geraakt door deze avond ga ik eens proberen een oud recept na te brouwen. Het princessebier heeft mijn aandacht getrokken.
Hoi Ad , kun je ons vertellen wat er van bovengenoemd biertje terecht is gekomen? :degroeten:

Adbrouwt

Ik vrees dat het bij een inspiratie is gebleven.  Hij staat nog wel hoog op mijn verlanglijstje

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.