Experimentenwedstrijd 2016 - Stem op het meest aansprekende experiment

Gestart door Jacques, 28-12-2016 22:15 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welk experiment dient volgens jou een prijs winnen. (Maximaal 3 stemmen) Voor links naar de experimenten zie hieronder.

4 manieren om eikensnippers toe te voegen aan jongbier
41 (55.4%)
Glutenvrij bier met White Labs WLN4000 Clarity ferm
19 (25.7%)
Hergist op fles, de beste methode
25 (33.8%)
Invloed van moutextract op smaak bier
15 (20.3%)
Invloed temperatuurschommelingen tijdens nagisting
32 (43.2%)

Totaal aantal stemmen: 74

Stemmen gesloten: 14-01-2017 22:15 u

Jacques

Wat later dan de bedoeling was kan iedereen vanaf nu stem zijn stem uitbrengen voor de Experimentenwedstrijd voor forumleden.

De beheerders hebben de volgende 5 experimenten genomineerd:
4 manieren om eikensnippers toe te voegen aan jongbier
Glutenvrij bier met White Labs WLN4000 Clarity ferm
Hergist op fles, de beste methode
Invloed van moutextract op smaak bier
Invloed temperatuurschommelingen tijdens nagisting

Per lid mogen er 3 stemmen worden uitgebracht.

De uitslag van de stemmen wordt pas bekend nadat de stemperiode afgelopen is. Tot en met 14 januari 2017 kunnen de stemmen uitgebracht worden.

Ik ben benieuwd naar jullie stemmen.

Haagse Wouter


Etn82

Beste forumleden,

Even dit bericht onder de aandacht brengen. Er zijn tot nu toe nog maar 48 stemmen uitgebracht op de Experimenteerwedstrijd 2016.

Heb je nog niet gestemd, dan heb je nu nog 2 dagen de tijd om dit alsnog te doen!

 

RienP


Haagse Wouter

Citaat van: Etn82 op 12-01-2017  17:53 uBeste forumleden,

Even dit bericht onder de aandacht brengen. Er zijn tot nu toe nog maar 48 stemmen uitgebracht op de Experimenteerwedstrijd 2016.

Heb je nog niet gestemd, dan heb je nu nog 2 dagen de tijd om dit alsnog te doen!

Wellicht een idee om deze in brouwproces te gooien? Daar stonden ook de experimenten en wordt veel meer gelezen dan het "overige" subforum.

Jacques

Citaat van: Haagse Wouter op 12-01-2017  20:54 uWellicht een idee om deze in brouwproces te gooien? Daar stonden ook de experimenten en wordt veel meer gelezen dan het "overige" subforum.

Het is een peiling, die staan allemaal bij elkaar ongeacht onderwerp.

Haagse Wouter

Citaat van: Jacques op 12-01-2017  21:27 uHet is een peiling, die staan allemaal bij elkaar ongeacht onderwerp.

Ben ik het niet mee eens. Een peiling en een stemming voor een wedstrijd is niet helemaal hetzelfde.
Maar afgezien daarvan, als je meer mensen wilt hebben die de experimenten lezen en hun stem uitbrengen dan zul je toch echt iets moeten doen.

Jacques

Citaat van: Haagse Wouter op 12-01-2017  21:53 uBen ik het niet mee eens. Een peiling en een stemming voor een wedstrijd is niet helemaal hetzelfde.
Maar afgezien daarvan, als je meer mensen wilt hebben die de experimenten lezen en hun stem uitbrengen dan zul je toch echt iets moeten doen.

Het mag zijn dat je er niet mee eens bent. Maar de stemming is nu eenmaal in de vorm van een peiling. Doordat Etn82 aandacht gevraagd heeft voor de peiling is het aantal stemmen al behoorlijk toegenomen. Maar het mogen er nog meer worden. Daarom ook in het topic waarin de wedstrijd aangekondigd is ook opnieuw aandacht gevraagd voor de stemming.

William

Citaat van: Haagse Wouter op 12-01-2017  21:53 uBen ik het niet mee eens. Een peiling en een stemming voor een wedstrijd is niet helemaal hetzelfde.
Maar afgezien daarvan, als je meer mensen wilt hebben die de experimenten lezen en hun stem uitbrengen dan zul je toch echt iets moeten doen.

Ik vind eigenlijk dat vooral mensen moeten stemmen die ook geïnteresseerd waren de experimenten en daar ook een mening / gevoel over hebben. Het is leuk dat het aantal stemmen hoog is maar dan niet op basis van "vind ik wel een leuk onderwerp" maar liever op basis van inhoud en ander gestelde criteria.

Gezien het aantal discussies binnen de experimenten (wat vaak monologen waren  :) )verwacht ik dan ook niet heel veel respons.

Jacques

Citaat van: William op 12-01-2017  22:16 uIk vind eigenlijk dat vooral mensen moeten stemmen die ook geïnteresseerd waren de experimenten en daar ook een mening / gevoel over hebben. Het is leuk dat het aantal stemmen hoog is maar dan niet op basis van "vind ik wel een leuk onderwerp" maar liever op basis van inhoud en ander gestelde criteria.

Gezien het aantal discussies binnen de experimenten (wat vaak monologen waren  :) )verwacht ik dan ook niet heel veel respons.

Ik heb de topics van de experimenten tijdens de periode dat ze uitgevoerd werden niet te veel bekeken en van commentaar voorzien om zo min mogelijk invloed uit te oefenen op het verloop van de experimenten. Per slot van rekening is het een wedstrijd en moet je die tijdens de rit niet te veel beïnvloeden. Mogelijk hebben meer leden zo gedacht.

Overigens hebben inmiddels 57 leden een stem uitgebracht. De oproep van Etn82 heeft dus effect gehad. Het mogen er nog veel meer worden. Er is nog voldoende tijd om de criteria door te nemen, de topics van de genomineerde experimenten door te nemen en een stem uit te brengen. Als iedereen dat wil doen heel graag!

Jacques

Nog een dag kan er nog gestemd worden.

Neem even de moeite om je te verdiepen in de experimenten.

ray71

Waar laat ik mijn stem achter?

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk


Chilobrachys


Sander van Dijk

Citaat van: ray71 op 13-01-2017  21:28 uWaar laat ik mijn stem achter?

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk


Als je via Tapatalk kijkt zie je niet de mogelijkheid om te stemmen. Daarvoor moet je via een 'normale' internetbrowser kijken.


P.s het zou fijn zijn als je de tekst "Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk" weghaalt. Je ziet het nu weer steeds meer onder veel berichten staan. Vind ik persoonlijk irritant  :)  Je kunt dat gewoon uitvinken in je Tapatalk instellingen.









Jacques

Citaat van: Sander van Dijk op 14-01-2017  05:54 uAls je via Tapatalk kijkt zie je niet de mogelijkheid om te stemmen. Daarvoor moet je via een 'normale' internetbrowser kijken.

Het probleem van Tapatalk is dat lang niet alle functionaliteiten via die plugin niet beschikbaar zijn...

Jeukstaardt


ray71

Citaat van: Sander van Dijk op 14-01-2017  05:54 uAls je via Tapatalk kijkt zie je niet de mogelijkheid om te stemmen. Daarvoor moet je via een 'normale' internetbrowser kijken.


P.s het zou fijn zijn als je de tekst "Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk" weghaalt. Je ziet het nu weer steeds meer onder veel berichten staan. Vind ik persoonlijk irritant  :)  Je kunt dat gewoon uitvinken in je Tapatalk instellingen.



Gedaan !

Bier! the best a man can get


BVeenema

Zo, ik heb gewonnen zie ik. Tof! Bedankt voor het stemmen!

ray71

Gefeliciteerd! Heb niet kunnen stemmen. Maar je was ook mijn nummer een. En nu een leuk ontwerp op die doppen :-)

Bier! the best a man can get


Jacques

Citaat van: BVeenema op 14-01-2017  22:44 uZo, ik heb gewonnen zie ik. Tof! Bedankt voor het stemmen!

Inderdaad. Gefeliciteerd


Alle winnaars zijn bekend zie hier.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.