Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Totaal aantal stemmen: 73
Poll gesloten: 14-01-2017 22:15 u
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Beste forumleden,Even dit bericht onder de aandacht brengen. Er zijn tot nu toe nog maar 48 stemmen uitgebracht op de Experimenteerwedstrijd 2016.Heb je nog niet gestemd, dan heb je nu nog 2 dagen de tijd om dit alsnog te doen!
Wellicht een idee om deze in brouwproces te gooien? Daar stonden ook de experimenten en wordt veel meer gelezen dan het "overige" subforum.
Het is een peiling, die staan allemaal bij elkaar ongeacht onderwerp.
Ben ik het niet mee eens. Een peiling en een stemming voor een wedstrijd is niet helemaal hetzelfde.Maar afgezien daarvan, als je meer mensen wilt hebben die de experimenten lezen en hun stem uitbrengen dan zul je toch echt iets moeten doen.
Ik vind eigenlijk dat vooral mensen moeten stemmen die ook geïnteresseerd waren de experimenten en daar ook een mening / gevoel over hebben. Het is leuk dat het aantal stemmen hoog is maar dan niet op basis van "vind ik wel een leuk onderwerp" maar liever op basis van inhoud en ander gestelde criteria.Gezien het aantal discussies binnen de experimenten (wat vaak monologen waren )verwacht ik dan ook niet heel veel respons.
Waar laat ik mijn stem achter?Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Als je via Tapatalk kijkt zie je niet de mogelijkheid om te stemmen. Daarvoor moet je via een 'normale' internetbrowser kijken.
Als je via Tapatalk kijkt zie je niet de mogelijkheid om te stemmen. Daarvoor moet je via een 'normale' internetbrowser kijken.P.s het zou fijn zijn als je de tekst "Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk" weghaalt. Je ziet het nu weer steeds meer onder veel berichten staan. Vind ik persoonlijk irritant Je kunt dat gewoon uitvinken in je Tapatalk instellingen.
Zo, ik heb gewonnen zie ik. Tof! Bedankt voor het stemmen!