even voorstellen

Gestart door NHY, 16-11-2005 21:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NHY



Dag allemaal,
Even voorstellen ik ben Leo Nijhuis, sinds 1998 lid van het Twents bierbrouwersgilde HAB.
 :proost2: :proost2:

Johannes

Hoi Leo,

Welkom op dit forum, je introductie is wat aan de korte kant, zou je wat meer willen verstellen? bijv. hoe lang je brouwt, over je installatie, of wat voor bieren je brouwt bijv.?

groet Johannes

NHY

Dag johannes,
Zo snel had ik nog geen reactie verwacht.
Ik brouw samen met mijn buurman, we brouwen in principe alle soorten maar experimenteren ook graag. We zijn al een aantal keren in de onderlinge wedstrijden in de prijzen gevallen en zelfs eenmaal clubkampioen. (dan moet je goed scoren bij de gilde jury (de leden dus) en bij de vak jury (keurmeesters van de Grolsch))
Heb jaren in de activiteitencommissie van de club gezeten en organiseerde dan de proeverijen, lezingen, excursies en de onderlinge wedstrijd. Dit jaar heb ik samen met 8 andere leden het ONK 2005 georganiseerd. Maar met ingang van het nieuwe seizoen (september) ga ik alleen maar de excursies organiseren.
Verder heb ik als hobby voetbal en drink ik graag een bijzonder biertje.
Genoeg.
groeten,
Leo

Jacques

Hoi Leo,

Welkom hier! Leuk je hier op het forum te 'zien'. Doe Oscar de groeten.

Jacques

MO

Leo,

welkom. post eens een recept en discusieer mee zou ik zo zeggen (met mijn lichtelijk aangeschoten tiepvingers)

Adrie

Ha Leo,

Welkom op dit onvolprezen forum. Zo te zien draai je al een aantal jaren actief mee in het bierbrouwersfront. Ik ben heel benieuwd naar jouw recepten en brouwwijze, dus schroom niet actief deel te nemen aan de discussies.

Ook van mij de groeten aan Oscar (waarom zien we hem eigenlijk niet op het forum?).

NHY

Leuk om zo te worden begroet. Hierbij ons recept van de Maori Dynamite een bier dat wij gebrouwen hebben voor de eeuwwisseling.
Maori was de link daar werd het als eerste 2000 en we hebben eigen kweek Kiwi's gebruikt, Dynamite sloeg meer op 12 % alcohol.
We gaan deze zeker nog eens brouwen alleen hebben we nog geen goede Kiwi oogst weer gehad.
Wie wil mag hem proberen na te brouwen, veel succes en drink ze, maar met mate!
groetjes,
Leo

MO

Leo, het recept is niet zichtbaar.

Hopmans

Welkom Leo  :proost2:

Ver van mijn bed ( het HAB ).
Maar een goede internet site.
Min of meer heb mijn eerste biertje leren brouwen op die
cursuspagina van het HAB (No offence Jac  ;)  ).

Groetjes,

Hoppie  :degroeten:

NHY

Martin,
Ik weet niet waarom de bijlage niet mee is gekomen ik probeer het nog een keer.

[verwijderd door de beheerder]

Johannes

Ik heb het recept en bijlage hier gepost zo staat het overzichtelijk bij de andere recepten.

:degroeten:

Johannes

Oscar

Kijk eens aan....nog een HAB lid op het forum !!!  goed zo !! ik was al van plan om het forum maar eens onder de aandacht te brengen binnen ons gilde,

Leo Welkom !!!

Groeten en gezondheid   :hoera:
Oscar

Hopmans

Citeerik was al van plan om het forum maar eens onder de aandacht te brengen binnen ons gilde

Werdt een keertje tijd  >:(

Geintje Oscar  ;)

 :degroeten:


Oscar

ja ja......sinds kort zelf hyperactief op dit forum (zal mijn baas leuk vinden.. :-[ ).... Kijken of we nog meer HABbers op het forum kunne krijgen...

 :dansen:

Oscar

Hopmans

Citeerja ja......sinds kort zelf hyperactief op dit forum

Toppie  :proost2:  :dansen:

Lekker op je luie stoel, en toch in contact met medebrouwers.
Wat wil je nog meer.

 :degroeten:


Johannes

Goeie zaak Oscar!

Ik weet dat er heel veel fanatieke brouwers zijn die niet meepraten op dit forum, ook minder fanatieke brouwers zijn welkom natuurlijk!  :)

Johannes

NHY

Dag Oscar,

Zoals je hebt kunnen lezen waren er nog wel een aantal mensen die zich afvroegen waarom jij niet op het forum aanwezig was.
Verbaasde mij ook al.

Nutig forum.
groetjes Leo samenvol

Oscar

Leo,

Houd dit forium in de gaten en ge zult mij er regelmatig vinden !!

Groeten en gezondheid
Oscar

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.