Spoedvraagje (zijn nu aan 't brouwen)

Gestart door Underdike, 25-11-2016 12:12 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

iloveoxytocin

Over een eerdergestelde vraag ('hoeveel water toe te voegen aan x SG water van y L, om z SG te behalen), misschien helpt onderstaande link ook?

Dilution and boiloff calculator

Underdike

Citaat van: iloveoxytocin op 23-12-2016  16:54 uOver een eerdergestelde vraag ('hoeveel water toe te voegen aan x SG water van y L, om z SG te behalen), misschien helpt onderstaande link ook?

Dilution and boiloff calculator

Goede link, heb hem opgeslagen op mijn telefoon (heb BrouwHulp niet bij me als we brouwen) :groots:

Jacques

Citaat van: Underdike op 12-01-2017  12:16 uGoede link, heb hem opgeslagen op mijn telefoon (heb BrouwHulp niet bij me als we brouwen) :groots:

Grappig. Ik heb mijn telefoon niet bij mij als ik aan het brouwen ben maar er is wel een laptop naast de brouwketel.

Underdike

Citaat van: Jacques op 12-01-2017  20:47 uGrappig. Ik heb mijn telefoon niet bij mij als ik aan het brouwen ben maar er is wel een laptop naast de brouwketel.
Ik heb er aan gedacht Jacques, maar vertrouw de anderen niet genoeg met water en gereedschap rond mijn (werk-) laptop.
Er loopt 6 man rond te struinen als we brouwen, als er iets met dat ding gebeurd heb ik qua werk echt een probleem.
Ik draai een logboek uit, digitale kookwekker erbij en de BrewBear App & wat calculators op mijn telefoon... moet genoeg zijn.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.