Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Zoekfunctie default gesorteerd op datum van nieuw naar oud.  (gelezen 2563 keer)

Offline Sander van Dijk

• Super lid
  • Land: nl
  • Als je je glas op z'n kop houdt... is tie leeg!
Als ik de zoekfunctie gebruik, gebruik ik bijna altijd de geavanceerde functie en dan kies ik ervoor om de resultaten op datum te sorteren.

Ik vind dit veel handiger, omdat veel oudere topics bijvoorbeeld wat verouderd zijn door vernieuwde inzichten. Ook heb je dan minder snel dat je in een heel oud topic reageert terwijl er nog vergelijkbare nieuwere zijn. 
Zou dit niet een default instelling kunnen worden gemaakt voor de gewone zoekfunctie?

Ik zou dat heel prettig vinden. Ik heb het idee dat de optie met 'de beste resultaten' niet zo goed werkt. Wat wel weer heel goed werkt is de optie zoeken met Google. Die gasten kunnen natuurlijk gewoon goed zoeken

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Zoekfunctie default gesorteerd op datum van nieuw naar oud.
« Reactie #1 Gepost op: 25-11-2016 11:53 u »
Zoeken is inderdaad een kunst.

Het zeker niet zo dat in de meest recentste topics alles aan de orde komt.

Je hebt de mogelijk om de meest recentste topics te selecteren. Dit als een standaard optie instellen is niet nodig. Daarnaast speelt het feit dat het ook niet 123 ingesteld kan worden.

Tags: