Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Nieuwe Grainfather Control Box  (gelezen 1326 keer)

Offline KooTjoo

• Vol lid
  • Land: nl
Nieuwe Grainfather Control Box
« Gepost op: 19-11-2016 13:11 u »
De nieuwe Grainfather Control Box is verkrijgbaar in de preorder bij Homebrewshop.be. Ik heb er eentje besteld, ben heel benieuwd hoor er heel goede verhalen over.

https://homebrewshop.be/nl/grainfather/1427-grainfather-connect-control-box.html

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Lincolnm3

• Vol lid
  • geniet
Re: Nieuwe Granfather Control Box
« Reactie #1 Gepost op: 19-11-2016 13:30 u »
Ziet er goed uit goede zet van Grainfather. Voor de Braumeister kost een wifi module 120 dat is web based niet een echte app.

Offline IvoDelver

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Nieuwe Granfather Control Box
« Reactie #2 Gepost op: 19-11-2016 14:16 u »
Hier zat ik ook al even op te wachten, heb hem ook besteld en meteen de micro pipe work erbij om een beetje te kunnen experimenteren  :brouwen: :brouwen:

Offline Eskil

• Vol lid
  • G.H.B Genooier Hoes Brouwerie
    • Genooier Hoes Brouwerie
Re: Nieuwe Grainfather Control Box
« Reactie #3 Gepost op: 20-11-2016 16:02 u »
Ik heb hem binnen. Alleen nu is het wachten op de Android app, die was nog niet stabiel genoeg. Maar goed hij is ook nog gewoon met de hand in te stellen.

Tags: grainfather