Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Admiraal Lodewijk van Boisot  (gelezen 2260 keer)

Offline Admiraal Lodewijk van Boisot

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: se
  • Draakje
Admiraal Lodewijk van Boisot
« Gepost op: 17-10-2005 20:09 u »
Hierbij stel ik me dan ook even voor. Ik ben Wouter, 21 jaar oud en ik woon momenteel ook in Zweden (Fagersta). Zodra ik deze winter weer terug ben in Nederland wil ik een keer beginnen met bier brouwen, samen met een aantal vrienden. Omdat deze website zo veel informatie bevat voor beginners en natuurlijk ook voor de meer gevorderde brouwers, kon ik me er niet van weerhouden om me aan te melden bij deze site. Complimenten voor de mensen die zich hiervoor inzetten!

Helaas heb ik momenteel geen ruimte om te beginnen met expirimenteren.

Groeten,

Wouter

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Eduard

• Super lid
  • Land: no
  • Norbrygg - de Noorse hobbybrouwvereniging
    • Norbrygg - de Noorse hobbybrouwvereniging
Re: Admiraal Lodewijk van Boisot
« Reactie #1 Gepost op: 01-11-2005 05:27 u »
Välkommen medepseudoscandinaav!

Ook gevangen in een land met duur bier? :)

Groeten uit Oslo

Eduard samenvol

Offline Admiraal Lodewijk van Boisot

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: se
  • Draakje
Re: Admiraal Lodewijk van Boisot
« Reactie #2 Gepost op: 03-11-2005 19:51 u »
Tack så mycket!

Ja... Gevangen...

Ik ben vanaf half december weer in Nederland. Dan ga ik samen met iemand die wel eens eerder gebrouwen heeft eens proberen iets te brouwen. Als het een beetje succesvol is, dan weet ik wel wat er gaat gebeuren als ik in januari weer terug in Zweden ben!

Tags: