Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen: Martijn0172  (gelezen 962 keer)

Offline Martijn0172

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwschuur de Vissenkom
Voorstellen: Martijn0172
« Gepost op: 04-11-2016 09:36 u »
Hallo allemaal, ik ben Martijn, kom uit regio Alphen aan de Rijn, 35 jaar en werk in de jeugdzorg. Na al jaren speciaalbieren te drinken, met grote voorkeur voor alles wat Belgisch is maar ook een IPA vind ik zeer goed te doen, besloten om zelf eens te gaan brouwen. Na wat inlezen heb ik gisteren een  IPA mini starterset bij wijkgaard.nl besteld. Daarbij nog een extra 12l gistingsemmer, een Tripel uitbreidingsset, 100 kroonkurken + een kroonkurktang, een hydrometer, afvulpijpje en en 21l brouwketel. Eind december heb ik een klein feestje hier thuis en hoop dat ik dan een eigen gebrouwen biertje kan serveren :)

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Adbrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Wordt wort bier dan wordt wort vergist
    • ABV de bierkaai
Re: Voorstellen: Martijn0172
« Reactie #1 Gepost op: 04-11-2016 17:21 u »
Welkom en goed begonnen Martijn. Er is zoveel te ontdekken in bierland maar een IPA is ook een favoriet van mij.

Offline Biermagneet

• Super lid
  • Work is the curse of the drinking classes
« Reactie #2 Gepost op: 04-11-2016 19:20 u »
Welkom martijn ik hoop dat je biertje in de smaak gaat vallen niet iedereen is een fan van IPA.
veel plezier met deze nieuwe leuke hobby.

Offline Martijn0172

• Super lid
  • Brouwschuur de Vissenkom
« Reactie #3 Gepost op: 05-11-2016 15:39 u »
Dank jullie voor het welkom!

Tags: