Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Alweer een nieuw lid! Milan (Even voorstellen)  (gelezen 1394 keer)

Offline Trunks9000

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Alweer een nieuw lid! Milan (Even voorstellen)
« Gepost op: 26-10-2016 11:09 u »
Hallo allemaal!

Na het lezen van enkele artikels op de site en me te verdiepen in de kunst van het brouwen, besloot ik dat het zou bijdragen om actief te worden op dit forum. Tijd om mezelf kort voor te stellen dus.

Mijn naam is Milan, en ben 22 jaar oud. Ik studeer in Gent en zou volgend jaar afstuderen. Vorig jaar behaalde ik mijn master als industrieel ingenieur Biochemie, vandaar ook mijn interesse in het brouwen. Ik volgde onder andere het vak brouwerijtechnologie, wat bijgedragen heeft aan het vormen van mijn interesse. Nu volg ik nog een MaNaMa in de bedrijfseconomie.

Ik ben gemotiveerd om zoveel mogelijk te weten te komen over bier en brouwen, en alles dat zich er rond bevindt. Ik zou dan ook graag in het beroepsleven in deze sector terecht komen.

Samen met een goede vriend van me, zal ik proberen een eigen bier te brouwen. Deels als amusement, en deels om kennis op te doen. Ik plan alle artikelen onder Proost te lezen en zo stillaan een planning uit te werken. Ik hoop dat dit forum ook als hulpbron zal kunnen dienen op mijn pad.

Ik kijk ernaar uit jullie te leren kennen!

Milan

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline tdp

• Beheerder