Grainfather

Gestart door Rely, 25-10-2016 11:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rely

Beste brouwers ik zag net dat vandaag de grainfather bij Brouwmarkt in de dagdeal zit met maar liefst €200. korting.

Dus overweeg je er een aan te schaffen kan dit een mooi moment zijn.

KLucky_13

Zou die korting te maken kunnen hebben met de aankomende upgrade van de controller? (PID controller waar een recept in te laden valt?)

KooTjoo

Blij dat ik nog even gewacht heb met aanschaf van Bulldog Beerbrewer 25.

Nieuwe controller wordt ook los leverbaar.

joenedu

Citaat van: KooTjoo op 25-10-2016  15:19 uBlij dat ik nog even gewacht heb met aanschaf van Bulldog Beerbrewer 25.


Daar komt medio november toch ook een tweede versie van?
The V2 has some great new features including:
- graduated inner surface so that you an see how much wort is in there, and
- an adjustable sparge plate which spreads the recirculating wort over the grain bed, increasing efficiency.
http://www.homebrewwest.ie/the-bulldog-brewer-all-in-one-grain-brewing-system-v2-6551-p.asp

koffie

Citaat van: joenedu op 25-10-2016  16:13 uDaar komt medio november toch ook een tweede versie van?
The V2 has some great new features including:
- graduated inner surface so that you an see how much wort is in there, and
- an adjustable sparge plate which spreads the recirculating wort over the grain bed, increasing efficiency.
http://www.homebrewwest.ie/the-bulldog-brewer-all-in-one-grain-brewing-system-v2-6551-p.asp
Dit is toch niet de Grainfather, waar je nu naar linkt?

Henkw


volleybaltrainer

Ik heb al verschillende sites gezien (in Engeland) waar je een preorder kunt doen voor de nieuwe controlbox voor de Grainfather, maar nog niet in Nederland helaas.

KooTjoo

Ja, ik had de pre-order opties ook al gezien. Wanneer de nieuwe box hier ook een dergelijk prijs krijgt (ongeveer € 125,-). Dan heb je samen met dit aanbod van Brouwmarkt wel een heel compleet apparaat voor een prijs onder de normale Grainfather prijs.

pluim

Heeft iemand een link, want bij mij staat de dagdeel leeg en ik heb zeker interesse?

joenedu

De dagdeal lijkt inderdaad alweer afgelopen te zijn... :(

KooTjoo

Ik denk dat ze op zijn binnen de dagdeal, toen ik er een kocht waren er nog maar 4.

jacob

Toen ik het las heb ik er meteen een besteld, op dat moment waren er nog drie.
Bedankt voor de tip. :groots: :petje-af:

KooTjoo

Nu nog hopen dat Brouwmarkt een beetje snel levert, dat wil niet echt lukken de laatste tijd. 5 dagen voor een artikel dat op voorraad is, is voor een webshop niet meer echt van deze tijd.

Underdike

Citaat van: KooTjoo op 26-10-2016  22:26 uNu nog hopen dat Brouwmarkt een beetje snel levert, dat wil niet echt lukken de laatste tijd. 5 dagen voor een artikel dat op voorraad is, is voor een webshop niet meer echt van deze tijd.
Ik was er afgelopen week 2 keer, ze waren bezig met man en macht onder de stapel bestellingen uit te komen. Bierbrouwen liep als normaal zei 'ie, maar het is hoogseizoen op hun wijn-items...

Sander van Dijk

Citaat van: Underdike op 26-10-2016  23:25 uIk was er afgelopen week 2 keer, ze waren bezig met man en macht onder de stapel bestellingen uit te komen. Bierbrouwen liep als normaal zei 'ie, maar het is hoogseizoen op hun wijn-items...


Dit is geloof ik elk jaar het geval rond deze tijd. Vind ik helemaal niet erg en ook heel begrijpelijk. Zou alleen handig zijn als ze (ik ontvang regelmatig een mailing van hen) even in een mailing aangeven: Let op! Bestel a.u.b. wat ruimer van te voren want het is erg druk. En even op de website vermelden dat de bestelling wat langer kan duren.


Dat zal voor hun wat gedoe kunnen schelen met gefrustreerde brouwers die hun spullen te laat krijgen voor de brouwdag :) Sowieso vind ik het handiger om wat ruimer te bestellen. Ik vul gewoon mijn voorraad af en toe aan (nu overigens niet, omdat ik in India zit) en dan grijp je nooit mis.

KooTjoo

Ik vind het ook niet zo'n grote ramp hoor, alleen je bent een beetje verwend door andere webshops die het ongeacht drukte bijna altijd goed en snel doen. En het is ook een beetje zonde van hun omzet omdat ik om mij heen nogal eens hoor dat mensen uitwijken naar alternatieven wanneer zij hun spullen snel nodig hebben.

RobW

Citaat van: Sander van Dijk op 27-10-2016  08:19 uEn even op de website vermelden dat de bestelling wat langer kan duren.


Ik kwam er ook te laat achter maar het staat dus wel degelijk op de website, je moet alleen even weten waar je moet klikken en dat is dan weer niet zo handig. Hier dus: https://www.Brouwmarkt.nl/verzend-en-verpakkingskosten.html

KooTjoo

Ik had het wel gelezen hoor en maak er ook geen probleem van maar vind het niet echt meer van deze tijd. Zeker niet voor producten die op voorraad zijn. Het kost je als webshop gewoon omzet en dat is jammer. 

Bram86

Citaat van: KooTjoo op 28-10-2016  00:34 uIk had het wel gelezen hoor en maak er ook geen probleem van maar vind het niet echt meer van deze tijd. Zeker niet voor producten die op voorraad zijn. Het kost je als webshop gewoon omzet en dat is jammer.

Maar Brouwmarkt moet je denk ik zien als fysieke winkel met webshop erbij. Met een team van 20 personen lijkt het me lastig om in piektijden de vraag aan te kunnen. En extra (tijdelijk) personeel is duur.

KooTjoo

Citaat van: Bram86 op 28-10-2016  08:16 uMaar Brouwmarkt moet je denk ik zien als fysieke winkel met webshop erbij. Met een team van 20 personen lijkt het me lastig om in piektijden de vraag aan te kunnen. En extra (tijdelijk) personeel is duur.

Ik ben benieuwd wat de verhouding webshop verkopen en fysieke verkopen is? Wanneer ik kijk naar de ordernummers en hier een beetje het aantal bestellingen aan afmeet denk ik niet dat het zomaar een webshop voor erbij is. Maar ja zoals gezegd geen probleem verder, ik wacht gewoon in spanning af.

henkie

Die van mij is onderweg! :)

KooTjoo

Yep, die van mij ook!

volleybaltrainer

Daar gaan jullie een hoop plezier aan beleven. Pracht apparaat. Veel plezier alvast.

pluim

De Grainfather  zit weer in de dagdeal voor 595 euro, ik heb hem inmiddels besteld. Voor de personen die ook een Grainfather willen bestellen, hierbij de link https://www.Brouwmarkt.nl/grainfather-semi-automatische-brouwketel-rvs.html.

Underdike

Goeie deal 👍

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.