Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: DT-300 Temperatuurmeter bij Conrad  (gelezen 3625 keer)

Offline Rich

• Super lid
  • Land: nl
  • Tonight let it be Schraderbräu
DT-300 Temperatuurmeter bij Conrad
« Gepost op: 05-10-2016 08:41 u »
Ik zag dat de veelgebruikte DT-300 Temperatuurmeter bij de Conrad nu aangeboden wordt voor € 24,99, dit is een hele tijd tegen de € 40 geweest. Geen idee of dit tijdelijk is maar ik dacht ik deel het even. Gebruik deze al een aantal jaar naar volle tevredenheid.

https://www.conrad.nl/nl/voltcraft-dt-300-temperatuurmeter-100827.html

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline sunlight

• Senior lid
  • Misschien wort het nog eens bier.
    • ut smouske
Re: DT-300 Temperatuurmeter bij Conrad
« Reactie #1 Gepost op: 05-10-2016 10:11 u »
Heb ik ook een en ben er zeer tevreden over. Mooie prijs, ik kocht hem 3 maanden geleden voor 40.

Offline Cerberus

• Junior lid
  • **
  • Ik drink met maten
« Reactie #2 Gepost op: 05-10-2016 17:18 u »
Dat is inderdaad een mooie prijs. Ik gebruik al langere tijd twee van deze meters en ben er zeer tevreden over.
Volgens mij € 39,95 stuk voor betaald destijds! :'(

Offline j.heesters3

• Senior lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 09-10-2016 08:46 u »
Dat is inderdaad een mooie prijs. Ik gebruik al langere tijd twee van deze meters en ben er zeer tevreden over.
Volgens mij € 39,95 stuk voor betaald destijds! :'(

Vraagje, kan de voeler tegen vocht? Heb een maischketel waar ik hem voor zou willen gebruiken.

Jos

Offline Rich

• Super lid
  • Tonight let it be Schraderbräu
« Reactie #4 Gepost op: 09-10-2016 13:31 u »
Spatwaterdicht zeker maar het handvat is niet gegoten dus onderdompelen is geen goed idee. De voelernaald (van 142mm) uiteraard wel.

Ik heb in mijn maischton een soort knelkoppeling met daarin siliconenringen waar je de naald doorheen steekt, dit werkt goed. Gekocht (tegelijk met wat andere spullen, was een soort 'kassakoopje') bij een Amerikaanse webshop maar dit is denk ik ook zelf wel te klussen.

Tags: