Vazoem etiketten

Gestart door Vazoem, 04-08-2016 14:27 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vazoem

Dag brouwers,

Hier mijn eerste definitieve etiket die ik ga plakken op mijn tripel batch van afgelopen voorjaar. Benieuwd naar jullie mening! :degroeten:

https://goo.gl/photos/UMRCQGxqgBdJ6p378

tdp

Vind het een gave stijl, ook met de aanduiding van bitterheid, kleur, etc. Wellicht zou je de ingrediƫnten e.d. nog kunnen aangeven, voegt voor een etiket van een hobbybrouwer echt wel wat toe!

Heb hem ff in deze post gezet, kijkt wat makkelijker :)



Groet,
de TDP

Jeroen76

Mooi hoor, een keer wat anders en strak.  Laat je ze ook even zien als ze op een flesje geplakt zijn? Kijkt toch altijd wat anders.

Johannesdeloper

ik snap eerlijk gezegd de markeringen niet, ligt dat aan mij?

Erick

Zijn dat kattenpootjes?

Dugraph

Mooi! Mooi logo ook. Is dat een das?

Als ik toch een puntje van kritiek mag hebben... Het contrast tussen de gitzwarte (en strakke) voorgrond contrasteert mij teveel met de grafische achtergrond. Het lijkt er een beetje opgeplakt.

Is het een lekker bier geworden?  :proost:

Haagse Wouter

Citaat van: Johannesdeloper op 04-08-2016  15:36 uik snap eerlijk gezegd de markeringen niet, ligt dat aan mij?

Zijn 4 stappen, en de stap die gehighlight is is de hoeveelheid.
Dus heel body b.v.

Erick

Ahh, en dus gehighlight dmv de pootjes van de Das uit het logo...
It all starts making sense  ;D

GerjanS

Is het geen idee de das de kleur van de EBC te geven? "popt" er denk ik wel leuk uit. En maakt het biertype herkenbaarder aan het etiket.

Vazoem

Citaat van: tdp op 04-08-2016  15:04 uVind het een gave stijl, ook met de aanduiding van bitterheid, kleur, etc. Wellicht zou je de ingrediĆ«nten e.d. nog kunnen aangeven, voegt voor een etiket van een hobbybrouwer echt wel wat toe!

Heb hem ff in deze post gezet, kijkt wat makkelijker :)



Groet,
de TDP


Dank, moet dat ook even onthouden hoe ik dat doe.

Vazoem

Citaat van: Jeroen76 op 04-08-2016  15:10 uMooi hoor, een keer wat anders en strak.  Laat je ze ook even zien als ze op een flesje geplakt zijn? Kijkt toch altijd wat anders.

Ik heb nog een beetje probleem met de lijm. Ik heb etikettenlijm gekocht maar meestal niet het geduld lang genoeg te wachten. Dan vallen de etiketten er zo vanaf. Ik zat laatst te denken ene algemeen deisgn in grote oplage te kopen en er zelf bierstijlen op te kleuren etc. Als ik die voorgegomd kan kopen zoals echte bieretiketten zou tof zijn kan alleen nog niet zo snel vinden waar...

Vazoem

Citaat van: Johannesdeloper op 04-08-2016  15:36 uik snap eerlijk gezegd de markeringen niet, ligt dat aan mij?

Het moeten dassporen voorstellen. Iedere stap verder betekent ook verder op die schaal. Heb het idee ene beetje van gulpener overgenomen.

Vazoem

Citaat van: Erick op 04-08-2016  15:57 uZijn dat kattenpootjes?

Ik heb gegoogled hoe dassenpoten er uit zien. Mijn achternaam is das maar Das bier bestaat natuurlijk al (Das pas lekker!). Daarom heb ik als merk naam Melis bedacht, is latijn voor das. De Europese das heet bijvoorbeeld Melis melis.

Vazoem

Citaat van: Dugraph op 04-08-2016  16:01 uMooi! Mooi logo ook. Is dat een das?

Als ik toch een puntje van kritiek mag hebben... Het contrast tussen de gitzwarte (en strakke) voorgrond contrasteert mij teveel met de grafische achtergrond. Het lijkt er een beetje opgeplakt.

Is het een lekker bier geworden?  :proost:

Dank voor de tip! Ga nog eens een keer doorklussen om ook ingredienten er op te kunnen passen en misschien meer recht en focus op het logo. Ga eens met wat vrienden die grafisch werk in het verleden hebben gedaan sparren. Is inderdaad een das! Melis betekent das in het latijn (beetje net als Talpa).

Vazoem

Citaat van: GerjanS op 04-08-2016  21:12 uIs het geen idee de das de kleur van de EBC te geven? "popt" er denk ik wel leuk uit. En maakt het biertype herkenbaarder aan het etiket.

Leuk idee! Ga kijken of ik aan zo iets kan klussen... :groots:

BackxWim

Grappig die pootjes om de bitterheid etc. aan te duiden.  ;)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.