STC 1000 Nederlandse leverancier vraag

Gestart door wvdbroek, 03-07-2016 22:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wvdbroek

Heeft iemand ervaring met deze leverancier, vond de prijs op zich wel redelijk. Gezien je hier wat makkelijker heen kunt met eventuele garantiezaken.

http://www.mijn-artikel.nl/Webwinkel-Product-155753799/Digital-STC-1000-220V-All-Purpose-Temperature-Controller-Thermostat-With-Sensor.html

grt
Willem

Jacques

Inclusief verzendkosten koop je er eentje voor de helft in China. Dan mag er eentje niet werken.

Overigens moet je dan nog steeds zelf spullen kopen en knutselen. Via Nederlandse en Belgische leveranciers kun je tegenwoordig ook een InkBird ICT308 kopen. Ben je meteen helemaal klaar. Dat is echt een kwestie van stekker in steken en instellen.

wvdbroek

Heb inmiddels ook gelezen dat deze website ook in China besteld en dat je er dus ook net zo lang op kunt wachten dusssss. Een antwoord op mijn eigen vraag is, niet doen. Iets meer onderzoek alvorens ik deze post deed was op zijn plaats geweest, mijn excuses hiervoor!

bierinjisp


JanEric

Kan deze wel schakelen tussen koelen en vewarmen?

Serge VL

In de link naar deze Ebay pagina onderaan staan onderaan bijna alle STC1000 die ooit uitgebracht zijn en dat ze een dubbele functie (koelen en verwarmen) hebben of niet, hun schakel nauwkeurigheid, meet nauwkeurigheid, sensorlengte, en nog wat ander nuttige info.
Het is wel belangrijk dat je het juiste type besteld, al de STC1000 op deze pagina vind je ook op Aliexpress, laat je niet alleen leiden door de prijs allen  ;)
http://www.ebay.com/itm/New-2M-NTC-10k-Waterproof-Temperature-Sensor-Probe-Cable-for-TEMP-Controller-/141128147345?rmvSB=true

Jacques

Citaat van: JanEric op 04-07-2016  16:29 uKan deze wel schakelen tussen koelen en vewarmen?

Volgens de specificaties bij de advertentie is dat het geval.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.