Een getal zegt niet zo veel

Gestart door Jacques, 03-07-2016 20:57 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Vanmiddag werd ik gewezen op het feit dat ik de 25.000 berichten grens ging overschrijden.
Eerlijk gezegd had ik het niet in de gaten. Vind het ook niet zo belangrijk. Aantallen zijn niet zo belangrijk maar wel of je een ander kunt helpen dan wel de goede weg kunt wijzen. Dat is de reden waarom ik dit forum zo'n kleine 12,5 jaar geleden begonnen ben. En nog steeds de reden waarom nog steeds redelijk veel tijd besteed aan het forum.

marc0871

Citaat van: Jacques op 03-07-2016  20:57 uVanmiddag werd ik gewezen op het feit dat ik de 25.000 berichten grens ging overschrijden.
Eerlijk gezegd had ik het niet in de gaten. Vind het ook niet zo belangrijk. Aantallen zijn niet zo belangrijk maar wel of je een ander kunt helpen dan wel de goede weg kunt wijzen. Dat is de reden waarom ik dit forum zo'n kleine 12,5 jaar geleden begonnen ben. En nog steeds de reden waarom nog steeds redelijk veel tijd besteed aan het forum.

En toch wilde je het niet ongemerkt voorbij laten gaan, hè >:D .
Nou, gefeliciteerd met je 25.000'ste, hoor :groots:.
En dat er nog maar veel mogen volgen ^-^.

GeBaxke

Het is een mooi forum Jacques waar je trots op mag zijn.
Oude en nieuwe brouwers vinden elkaar en leren van elkaar.
Goede tips, bitch fights, complimenten, verkoop etc. alles komt voor.
Ik heb er in ieder geval veel geleerd.
En 25000 is maar een getal. Maar het geeft wel jouw passie voor de hobby aan. Super.
Duim omhoog van mij.

William

Citaat van: GeBaxke op 03-07-2016  22:01 uDuim omhoog van mij.
:duimop:

sunlight

Mooi forum met een grote dosis info. Ik heb ook een lange tijd een mooi hobbyforum onderhouden en als daar waardering voor is is tijd spenderen hieraan geen enkel probleem. Ga zo door en bedankt hiervoor.

Flogiston

Ik ben blij dat je er ooit aan bent begonnen, en mocht je ooit hulp nodig hebben, dan hoor ik het graag. Ondertussen trek ik een zware blonde open om het mooie feit van 250000 berichten te vieren!  :petje-af:

SanderH

Citaat van: Flogiston op 03-07-2016  23:09 uIk ben blij dat je er ooit aan bent begonnen, en mocht je ooit hulp nodig hebben, dan hoor ik het graag. Ondertussen trek ik een zware blonde open om het mooie feit van 250000 berichten te vieren!  :petje-af:

Niet gaan overdrijven nu. Het zijn er 25000, geen 250 duizend!

Flogiston

Ik loop wat vooruit, maar daar gaan we wel naar toe...  ;)

SanderH

Citaat van: Flogiston op 03-07-2016  23:43 uIk loop wat vooruit, maar daar gaan we wel naar toe...  ;)
:biersmile:

brouwmus

Proficiat, Jacques, en ook namens mij bedankt voor het opzetten en online houden van dit superforum!

wvdbroek

Ik weet uit ervaring, dat in het onderhouden/netjes houden van een forum als deze best veel werk zit. Dus los van je 25000 berichten is er een felicitatie op zijn plaats dat je dit al meer dan 12 jaar volhoudt!

Adbrouwt

Lekker bezig Jacques en in die 25.000 zitten niet de berichten die in het kletsen topic terecht komen of aan de toog etc. en ook al  je privé berichten. Dus een getal zegt inderdaad niet veel want het zijn er nog veel meer. Waarschijnlijk zijn er ook nog honderden of misschien wel duizenden berichten verdwenen tijdens de kleine discussies met RobinB  ;)

EvdBroek

Een mooie mijlpaal Jacques!
En bedankt voor alle inzet tot nu toe... op naar de 25 miljoen

tdp

Jacques,

buiten de getallen om wil ik je in ieder geval bedanken, voor de bijdragen in de verschillende topics, als voor het online houden van dit forum.

Groet,
de TDP

pincopallino

Proficiat niet zozeer voor de 25.000 + maar meer voor het oprichten van dit prachtige forum.

Johnny Stardust

Jacques, van harte! & top dat we op dit forum zo veel interessante info kunnen vinden. Super! Duim omhoog  :duimop: :proost:

Don Emilio

Complimenten en niet zo zeer het aantal, maar het besteden van zoveel (vrije) tijd om alles zo optimaal bij te houden.
En het geven van vele goede adviezen c.q opmerkingen voor het brouwen van hobby-biertjes. Perfecte website. Chapeau.

Jacques

Allen bedankt voor de complimenten.

Ik weet dat velen dit forum gebruiken als een belangrijke informatiebron. Jammer dat dit afgelopen zaterdag tijdens de tussentijdse interviews bij het ONK dit niet echt naar voren kwam.
Echter als ik kijk naar de prijswinnaars dan zijn dat weer diverse actieve leden van het forum en dat doet mij deugd.


De presentatoren van de prijsuitreiking deden net alsof je geen fatsoenlijk bier kunt brouwen zonder lid te zijn van een vereniging van hobbybrouwers. Ik weet wel beter. Heel wat hobbybrouwers brouwen meer dan uitstekende bieren met alleen dit forum als informatiebron. Neemt niet weg dat een vereniging zijn meerwaarde heeft, al is het alleen de gezelligheid. Maar ook het gezamenlijk brouwen en op excursie gaan zijn belangrijke pluspunten.

hansHalberstadt

Proficiat met het behalen van dit aantal. Is net zoiets als dat je je nu niet meer kunt voorstellen dat de auto er ooit ook nog niet was. Gewoon vanzelfsprekend lijkt het, maar dat is het niet natuurlijk en kost veel inspanning lijkt mij zo'n forum bijhouden, zeker met een aantal van die eigenwijzelingen, waar ik mezelf dan ook maar toe reken.

_M_M_


Dugraph

Bij deze wil ik ook van de gelegenheid gebruik maken om Jacques en de andere beheerders te bedanken voor dit platform  :biersmile:

Ik ben niet aangesloten bij een gilde en heb mijn kennis van het brouwen voor het overgrote deel hier vandaan. Afgelopen december ben ik me voor het eerst in gaan lezen na de aanschaf van een Xenos startpakket, vervolgens overgestapt op droog moutextract brouwen en sinds 4 brouwsels bezig met het volmout ambacht.

Ik weet zeker dat er veel hobbybrouwers (min of meer) dezelfde weg afgelegd hebben en nog velen zullen volgen. En daarbij is dit forum onmisbaar. Een schat aan informatie en hulp als je het zelf even niet meer weet. Chapeau!  :groots:

ExPeteriment

Hallo Jacques,

Gefeliciteerd en heel erg bedankt voor opzetten en onderhouden van dit forum. Ik ben nog beginnend, maar heb al mijn kennis en enthousiasme over bierbrouwen via dit forum. Ga er svp nog lang mee door!

groet,

Peter

broeder

Hoi Jacques,
Behalve dat je voor mij een top-brouwer (Zwaar Blond) bent,
vind ik dat je ook de mogelijkheid voor een top-site gecreëerd hebt.
 :petje-af:

Een bron van kennis...

groet,broeder Willem

Oscar

Ik volg je op de voet met 22,5 duizend bijdragen... ;)  Ben wat minder actief met bijdragen de laatste tijd... :)

RayVelcoro

Gefeliciteerd met deze mijlpaal Jacques, ik had eerder al eens geschreven dat ik zeer te spreken ben over jouw manier van beheren/reageren. Ik zelf ben zo'n voorbeeld van iemand die zijn informatie voor 95% van dit forum af heeft gehaald en in no-time heeft geleerd hoe dit edele vak in elkaar steekt. Elk aspect van het proces heeft hier ruim voldoende diepgang. Daar heb je geen gilde voor nodig. Wat dat betreft is brouwen 90% wetenschap, 10% gevoel/fantasie.

Ik hoop dat je je nog lang voor de goede zaak zal kunnen en willen inzetten! Op naar de 50k posts.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.