Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Vanmiddag werd ik gewezen op het feit dat ik de 25.000 berichten grens ging overschrijden.Eerlijk gezegd had ik het niet in de gaten. Vind het ook niet zo belangrijk. Aantallen zijn niet zo belangrijk maar wel of je een ander kunt helpen dan wel de goede weg kunt wijzen. Dat is de reden waarom ik dit forum zo'n kleine 12,5 jaar geleden begonnen ben. En nog steeds de reden waarom nog steeds redelijk veel tijd besteed aan het forum.
Duim omhoog van mij.
Ik ben blij dat je er ooit aan bent begonnen, en mocht je ooit hulp nodig hebben, dan hoor ik het graag. Ondertussen trek ik een zware blonde open om het mooie feit van 250000 berichten te vieren!
Ik loop wat vooruit, maar daar gaan we wel naar toe...