Ik zal me ook even voorstellen: Kenneth

Gestart door Kenneth, 14-06-2016 23:46 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kenneth

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kenneth, ben 32 jaar en woon in IJmuiden met mijn vrouw en dochtertje van 6 maanden

Nadat ik voor mijn verjaardag in maart een bierkrat van brewdog kreeg van vrienden ben ik besmet met het brouwvirus. Meteen een startset gekocht bij bouwmarkten.nl en aan de slag. Eerste batch mislukt niet hergist op fles. En waarschijnlijk veel meer foutjes gemaakt. Tweede batch staat nu weer te hergisten maar ziet er goed uit tot nu toe.

Ik zal voorlopig vooral threads lezen en niet zoveel toevoegen aan opmerkingen. (Eerst maar flink leren)

Groetjes kenneth

marc0871

Welkom op het forum :degroeten:.
Laten we hopen dat je je laatste foutje bij het brouwen nog niet gemaakt hebt :biersmile:
Er zullen er waarschijnlijk niet zo heel veel zijn, bij wie het eerste brouwsel vlekkeloos verliep ;D ;)
Leren van je fouten leidt tot een beter begrip ;)


Kenneth

Dank je wel Marc. Dat laatste foutje hoop ik nog heel lang uit te stellen ;)

DLB

Fouten maken hoort bij het leerproces. En ik kan je vertellen dat je hier op het forum op vrijwel elke vraag die je hebt een antwoord kan vinden en voor elke fout een oplossing. Veel succes met brouwen en nog belangrijker: veel plezier!

Kenneth


mbroek

Welkom plaatsgenoot. Als je een wil kijken hoe het er hier aan toe gaat kan dat. Helaas heb je net gisteren een dagje brouwen gemist.

Chiel.

Kenneth

Dank je wel Chiel. Dat is zeker jammer. Wellicht een volgende brouwdag. Ik ben wel nieuwsgierig. Mijn batch is bijna hergist dus kan je laten proeven. Wellicht dat je wat tips voor me hebt

Kenneth

mbroek

Citaat van: Kenneth op 16-06-2016  16:40 uDank je wel Chiel. Dat is zeker jammer. Wellicht een volgende brouwdag. Ik ben wel nieuwsgierig. Mijn batch is bijna hergist dus kan je laten proeven. Wellicht dat je wat tips voor me hebt

Komt goed, over een week of 3 is er weer een gepland (door de week dat wel) maar een extra brouw voor een Saison komt er ook nog aan zodra ik weer genoeg ruimte heb om te vergisten. Ik stuur je dan wel een berichtje.

Chiel.



Kenneth

Citaat van: mbroek op 16-06-2016  16:53 uKomt goed, over een week of 3 is er weer een gepland (door de week dat wel) maar een extra brouw voor een Saison komt er ook nog aan zodra ik weer genoeg ruimte heb om te vergisten. Ik stuur je dan wel een berichtje.

Chiel.

Super ik heb er nu al zin in. Ik hoor het wel.

Kenneth

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.