Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ik zal me ook even voorstellen: Kenneth  (gelezen 1171 keer)

Offline Kenneth

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • PROOST, op je blote poten naar de oost.
Ik zal me ook even voorstellen: Kenneth
« Gepost op: 14-06-2016 23:46 u »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Kenneth, ben 32 jaar en woon in IJmuiden met mijn vrouw en dochtertje van 6 maanden

Nadat ik voor mijn verjaardag in maart een bierkrat van brewdog kreeg van vrienden ben ik besmet met het brouwvirus. Meteen een startset gekocht bij bouwmarkten.nl en aan de slag. Eerste batch mislukt niet hergist op fles. En waarschijnlijk veel meer foutjes gemaakt. Tweede batch staat nu weer te hergisten maar ziet er goed uit tot nu toe.

Ik zal voorlopig vooral threads lezen en niet zoveel toevoegen aan opmerkingen. (Eerst maar flink leren)

Groetjes kenneth

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline marc0871

• Senior lid
  • ik heb alleen een drankprobleem als de drank op is
Re: Ik zal me ook even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 15-06-2016 00:23 u »
Welkom op het forum :degroeten:.
Laten we hopen dat je je laatste foutje bij het brouwen nog niet gemaakt hebt :biersmile:
Er zullen er waarschijnlijk niet zo heel veel zijn, bij wie het eerste brouwsel vlekkeloos verliep ;D ;)
Leren van je fouten leidt tot een beter begrip ;)

Offline Kenneth

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 15-06-2016 06:11 u »
Dank je wel Marc. Dat laatste foutje hoop ik nog heel lang uit te stellen ;)

Offline DLB

• Senior lid
  • Alstie maar smaakt!
« Reactie #3 Gepost op: 15-06-2016 07:26 u »
Fouten maken hoort bij het leerproces. En ik kan je vertellen dat je hier op het forum op vrijwel elke vraag die je hebt een antwoord kan vinden en voor elke fout een oplossing. Veel succes met brouwen en nog belangrijker: veel plezier!

Offline Kenneth

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 15-06-2016 07:28 u »
Super. Dank je wel DLB.

Offline mbroek

• Super lid
  • Hoe verder je gaat, hoe langer de terugweg.
    • Huisbrouwerij St. Chiellus
« Reactie #5 Gepost op: 16-06-2016 15:57 u »
Welkom plaatsgenoot. Als je een wil kijken hoe het er hier aan toe gaat kan dat. Helaas heb je net gisteren een dagje brouwen gemist.

Chiel.

Offline Kenneth

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 16-06-2016 16:40 u »
Dank je wel Chiel. Dat is zeker jammer. Wellicht een volgende brouwdag. Ik ben wel nieuwsgierig. Mijn batch is bijna hergist dus kan je laten proeven. Wellicht dat je wat tips voor me hebt

Kenneth

Offline mbroek

• Super lid
  • Hoe verder je gaat, hoe langer de terugweg.
    • Huisbrouwerij St. Chiellus
« Reactie #7 Gepost op: 16-06-2016 16:53 u »
Dank je wel Chiel. Dat is zeker jammer. Wellicht een volgende brouwdag. Ik ben wel nieuwsgierig. Mijn batch is bijna hergist dus kan je laten proeven. Wellicht dat je wat tips voor me hebt

Komt goed, over een week of 3 is er weer een gepland (door de week dat wel) maar een extra brouw voor een Saison komt er ook nog aan zodra ik weer genoeg ruimte heb om te vergisten. Ik stuur je dan wel een berichtje.

Chiel.

Offline Kenneth

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 16-06-2016 16:54 u »
Komt goed, over een week of 3 is er weer een gepland (door de week dat wel) maar een extra brouw voor een Saison komt er ook nog aan zodra ik weer genoeg ruimte heb om te vergisten. Ik stuur je dan wel een berichtje.

Chiel.

Super ik heb er nu al zin in. Ik hoor het wel.

Kenneth

Tags: