Smackpack warm geworden

Gestart door Sjoerd, 25-07-2019 14:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjoerd

Vanmiddag is mijn bestelling van Broumarkt binnengekomen. Het Smackpack 1762 van Weayst was behoorlijk warm. Bezorger had de doos in de zon gezet. Heb hem nu in de koelkast gelegd en ga na mijn vakantie over 3 weken brouwen. Ga ik daar last van krijgen of zal de schade meevallen? Gr Sjoerd

Oscar

Citaat van: Sjoerd op 25-07-2019  14:24 uGa ik daar last van krijgen of zal de schade meevallen? Gr Sjoerd

Ik denk dat jij er geen last van zult hebben en je gist ook niet... ;)  Gist is zeer temperatuurbestendig, zolang het niet lang boven de 40°C is geweest overleeft de gist wel... :brouwen:

Sjoerd


Serge VL

Citaat van: Oscar op 25-07-2019  14:27 uIk denk dat jij er geen last van zult hebben en je gist ook niet... ;)  Gist is zeer temperatuurbestendig, zolang het niet lang boven de 40°C is geweest overleeft de gist wel... :brouwen:
Hoe warm was het gisteren weer in de schaduw? 41.2°C toch  :nut:

Als je er een starter van maakt ga je geen problemen mee hebben, zo gebruiken zonder starter zou ik niet meer doen!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.