Biersmederij etiketten

Gestart door erdeve, 13-05-2016 22:45 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erdeve

Om mijn bier toch een beetje profi er uit te laten zien heb ik de naam Biersmederij bedacht. Daarbij hoort natuurlijk ook een etiket. Het etiket heb ik zelf ontworpen en gemaakt.
Mijn eerste bier is een blond geworden en heeft de naam Stavelij gekregen.


DJ

Ik zie de afbeelding niet... snik :'(

ThomasL

Erg mooi, zou alleen Stavelli in een ander lettertype doen. Nu niet erg goed leesbaar. Maar hou van de stijl.

erdeve

Dat is raar, ik kon het plaatje wel zien. Ik heb hem geüpload via ImageShack, dat ging al vrij moeizaam.
Ik heb het nu veranderd, het plaatje wordt nu gehost via mijn eigen website. Als het goed is moet je het nu kunnen zien.

Zo, en dan ga ik nu eerst een Quadrupel brouwen.

DJ

Ja die is professioneel wow
mooi man

erdeve


DJean66

Heel erg mooi. Mooie kleurencombinatie.

broeder

Citaat van: ThomasL op 14-05-2016  08:49 uErg mooi, zou alleen Stavelli in een ander lettertype doen. Nu niet erg goed leesbaar. Maar hou van de stijl.
Hoi,
NIET veranderen...
Door de sierlijkheid van dit lettertype is het een plaatje geworden.
En toch prima leesbaar vind ik.
Top-etiket
groet, broeder Willem

ThomasL

Citaat van: broeder op 03-06-2016  09:49 uHoi,
NIET veranderen...
Door de sierlijkheid van dit lettertype is het een plaatje geworden.
En toch prima leesbaar vind ik.
Top-etiket
groet, broeder Willem


Dat is zeker waar, het is en blijft een plaatje.

erdeve

Goed om te horen! Dank jullie wel!
Ik ben inmiddels bezig om er een serie van te maken. Zodra de rest af is zal ik ze hier posten.

Brouwerke94

Super mooi etiket :D
Heel strak design en de letters maken het sierlijker :)



Jerome

Welk lettertype is het? Vind het er mooi uitzien.

erdeve

Citaat van: Jerome op 03-06-2016  10:52 uWelk lettertype is het? Vind het er mooi uitzien.

Het lettertype is Bandung, die ik hier en daar een beetje heb aangepast.

erdeve

Er is een nieuw lid in de familie.
Hellebaard, een Imperial IPA. En daar hoort natuurlijk een nieuw etiket bij.


Haagse Wouter

Vind het lettertype ook niet extreem geschikt voor op de flesjes op de foto. Lastig om te lezen.
Maar dat is misschien beter als je het in je hand hebt?

erdeve

Smaken verschillen (gelukkig maar). Het is ook meer bedoeld als blikvanger en om een uniek uiterlijk te creëren. De naam wordt elders op de fles in een standaard lettertype nog eens genoemd. En voor mijn ego is het toch wel erg plezierig dat ik erg veel positieve reacties krijg n.a.v. deze en eerdere foto.

ThomasL

Weer een super mooi etiket. Vindt deze juist beter leesbaar omdat ik er nu een normaal Nederlands woord in kan zien.
Zou nu inderdaad zeggen lekker het lettertype zou houden.


Heb je misschien ook een platte afbeelding dus zonder fles ? Ben wel benieuwd naar de rest van de tekst

brouwmus

En hier nog iemand die ze wel mooi vindt :)

Groet,
John

erdeve

Dank jullie! Ik zal binnenkort het hele etiket uploaden.

DJ

Het zijn prachtige ontwerpen, professioneel, duidelijk en gewoon pakkend.
Je weet meteen waar je aan toe bent.

DLB

Absoluut een zeer mooi ontwerp. Niks meer aan doen. :proost:

De HaAn

Ik vind deze etiketten serie zeer mooi
Het ziet er professioneel uit je vorige etiket met pasfoto  :) ;)was ook zeer mooi
Ik denk dat het commercieel beter zou verkopen ik betrap me er op dat als ik een etiket zie dat ik vaak kies voor een speels logo je kunt het eens proberen als je aan iemand een bier presenteerd waar ze voor kiezen
Mijn etiketten zijn altijd simpel met je zou het niet verwachten maar er staat een Haan op  8)

mvdhiele

Niets meer aan doen. Ziet er zeer professioneel uit.
Ik vind ze prachtig!

Haagse Wouter

Citaat van: erdeve op 08-06-2016  18:38 uSmaken verschillen (gelukkig maar). Het is ook meer bedoeld als blikvanger en om een uniek uiterlijk te creëren. De naam wordt elders op de fles in een standaard lettertype nog eens genoemd. En voor mijn ego is het toch wel erg plezierig dat ik erg veel positieve reacties krijg n.a.v. deze en eerdere foto.

Oh het heeft niets met mijn smaak te maken hoor :).
Ik vind het gaaf staan! Is meer de feedback dat ik automatisch naar voren begin te leunen om te lezen. Maar het zal op de fles wel beter leesbaar zijn dan als foto op je scherm.

erdeve

Citaat van: Haagse Wouter op 10-06-2016  09:38 uOh het heeft niets met mijn smaak te maken hoor :).
Ik vind het gaaf staan! Is meer de feedback dat ik automatisch naar voren begin te leunen om te lezen. Maar het zal op de fles wel beter leesbaar zijn dan als foto op je scherm.
Ah, dan had ik dat verkeerd begrepen. Op de fles zelf is het inderdaad beter leesbaar. En ik vind het ook niet zo erg dat men iets beter zijn best moet doen om het te lezen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.