Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Frank  (gelezen 1120 keer)

Offline custersfrank

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Frank
« Gepost op: 11-05-2016 14:52 u »
Goedemiddag!

Ik ben dus Frank Custers 29 jaar. Ooit gedacht dat ik super goed zou zijn in bierbrouwen en heb dit een aantal jaar geleden ook geprobeerd alleen finaal mislukt. Ik ben maar een Bierwinkel begonnen ;).
Ik heb dus een bierwinkel in het zuiden van Nederland. Weert.
De reden dat ik me nu heb aangemeld voor het forum is dat ik een hobbybrouwer in de buurt zoek die mij wil helpen met een lekker biertje te brouwen wat in mijn winkel verkocht gaat worden. Het eerste biertje wat ik in gedacht had is een Imperial IPA.

Zijn er mensen die het leuk lijkt mij te helpen en redelijk uit de buurt komen ivm reizen hoor ik het graag.

Gr,
Frank Custers

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline William

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Super lid
  • Land: nl
  • kloek, kloek, kloek en gezondheid!
    • Kloekus
Re: Even Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 11-05-2016 19:10 u »
Wil je zelf brouwen of iets laten brouwen? Misschien dat de mannen van de Natte Gijt je kunnen helpen.  http://www.brouwerijdenattegijt.nl/
Of kijk anders eens op de ledenkaart.

Welkom en succes.

Tags: