Biergenieten in Nederland

Gestart door Jacques, 24-04-2016 17:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: emiel1 op 16-07-2019  08:18 uAfgelopen zaterdag was de opening van the Scrapyard in Alkmaar, het proeflokaal van brouwerij de Moersleutel. Zeker een bezoekje waard (Google geeft trouwens als locatie HAL25 weer, maar dat is wel waar het is. Het open stuk grond ernaast eigenlijk)

En café Helst in Amsterdam bestaat helaas niet meer...

Klopt het dat de brouwerij ergens anders staat? In dat geval is het geen proeflokaal bij een brouwerij maar een proeflokaal van een brouwerij...
Heb je het exacte adres van de locatie en kun je er ook eten?

Café Helst heb ik verwijderd. Bedankt voor het doorgeven.

Jacques

Citaat van: BrouwMark op 16-07-2019  11:17 uTrappistenlokaal 't Klooster in Delft is geen bierrestaurant meer maar alleen een café. Het heet tegenwoordig café het klooster.

Op de laatste dag dat het een bierrestaurant was heb ik zelf de deur achter me gesloten...  :'(

Bedankt voor het doorgeven van deze mutatie. Deze is door mij verwerkt.

emiel1

Citaat van: Jacques op 16-07-2019  21:15 uKlopt het dat de brouwerij ergens anders staat? In dat geval is het geen proeflokaal bij een brouwerij maar een proeflokaal van een brouwerij...
Heb je het exacte adres van de locatie en kun je er ook eten?

De brouwerij staat inderdaad ergens anders, dus het is het proeflokaal van de brouwerij en niet bij de brouwerij. Je kunt er niet eten. Het adres van HAL25 is ook hun adres, Pettemerstraat 25 dus...

Jacques

Citaat van: emiel1 op 16-07-2019  22:23 uDe brouwerij staat inderdaad ergens anders, dus het is het proeflokaal van de brouwerij en niet bij de brouwerij. Je kunt er niet eten. Het adres van HAL25 is ook hun adres, Pettemerstraat 25 dus...

Bedankt voor deze informatie. Het proeflokaal is toegevoegd als biercafé.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.