Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Verstuurd vanaf mijn *** met Tapatalk  (gelezen 23663 keer)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Verstuurd vanaf mijn *** met Tapatalk
« Gepost op: 13-04-2016 20:35 u »
Sinds een paar dagen komt bij sommige Tapatalk gebruikers een zinnetje onder hun berichten zoals
"Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk".

Dit zinnetje is een gevolg van het weergeven van een handtekening in Tapatalk.
Graag deze optie uitzetten.

Het zinnetje voegt namelijk niets toe aan discussies die hier op het forum worden gehouden.
Daarnaast kan het zinnetje gezien worden als reclame voor zowel de fabrikant van de mobiele telefoon als voor Tapatalk.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Sander van Dijk

• Super lid
  • Als je je glas op z'n kop houdt... is tie leeg!
Re: Verstuurd vanaf mijn *** met Tapatalk
« Reactie #1 Gepost op: 13-04-2016 21:28 u »
Aangepast :)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #2 Gepost op: 13-04-2016 21:31 u »

Offline Pepe

• Vol lid
  • Niet gehinderd door enige kennis .....
« Reactie #3 Gepost op: 14-04-2016 16:05 u »
Als we het hier over Tapatalk hebben en dat er geen reclame voor mag worden gemaakt, dan heb ik ook nog wel een dingetje.

In snap dat het forum geld kost en dat reclame inkomsten hierbij helpen maar ik vind het zeer vervelend dat ik twee keer tapatalk moet wegklikken op mijn mobiel (android). Eerst een popup en vervolgens een balk. Ik kan van alles en nog wat blokkeren maar dan onthou ik het forum inkomsten, is ook niet de bedoeling. Liefst heb ik hem helemaal weg maar en keer wegklikken lijkt me meer dan voldoende, is hier iets aan te doen?

Offline emiel1

• Vol lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #4 Gepost op: 14-04-2016 16:18 u »
Als we het hier over Tapatalk hebben en dat er geen reclame voor mag worden gemaakt, dan heb ik ook nog wel een dingetje.

In snap dat het forum geld kost en dat reclame inkomsten hierbij helpen maar ik vind het zeer vervelend dat ik twee keer tapatalk moet wegklikken op mijn mobiel (android). Eerst een popup en vervolgens een balk. Ik kan van alles en nog wat blokkeren maar dan onthou ik het forum inkomsten, is ook niet de bedoeling. Liefst heb ik hem helemaal weg maar en keer wegklikken lijkt me meer dan voldoende, is hier iets aan te doen?

Als je m eenmaal 2x weggeklikt hebt is het daarna toch klaar? (tenzij je je cookies verwijdert natuurlijk) Ik kijk meerdere keren per dag via Chrome Android op de website en krijg de popup of balk nooit...

Offline rajd

• Super lid
  • Elk antwoord is slechts een vraag verwijderd.
« Reactie #5 Gepost op: 14-04-2016 21:25 u »
Als je m eenmaal 2x weggeklikt hebt is het daarna toch klaar? (tenzij je je cookies verwijdert natuurlijk) Ik kijk meerdere keren per dag via Chrome Android op de website en krijg de popup of balk nooit...

Ik krijg op mijn apparaten van een concurrerende aanbieder van mobiele hardware (ik zal geen namen noemen, want dat zou volgens sommigen kunnen suggereren dat er sprake is van reclame en dat wil ik niemand aandoen) ook met regelmaat deze melding voorgeschoteld. Inderdaad irritant, maar, ach, als dat wat nodig is om een bord zoals dit draaiende te houden (is dat zo?) dan snap ik dat. Hosting is tegenwoordig niet meer duur, echter evenmin een filantropische activiteit..

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #6 Gepost op: 14-04-2016 21:46 u »

Aan de reclames op Tapatalk verdient het forum niet... Daar is Tapatalk goed mee.
Voor de beheerders van deze site is het veel fijner als je een browser gebruikt op een PC zonder adblocker. Die reclame-inkomsten komen het forum wel ten goede.

Overigens zijn de inkomsten redelijk beperkt als je het afzet tegen de vele uren die dagelijks besteed worden aan het beheer van deze site. Een krantenwijk verdient heel wat beter.

Waar het mij vooral om gaat is dat het zinnetje "Verstuurd vanaf mijn *** met Tapatalk" helemaal niets bijdraagt aan de discussies hier op het forum.

Online Etn82

• Beheerder
  • Super lid
  • Life is too short to drink bad beer
    • www.debebaardebrouwer.nl
« Reactie #7 Gepost op: 15-04-2016 10:38 u »
Voor de beheerders van deze site is het veel fijner als je een browser gebruikt op een PC zonder adblocker.

MAC of LINUX mag ook toch?  ;)

Offline Haagse Wouter

• Super lid
  • Ooievaars zijn best wel mooi
« Reactie #8 Gepost op: 15-04-2016 11:09 u »
Tapatalk is best wel irritant ja.
Waarom zit dat hieraan gekoppeld?

Offline emiel1

• Vol lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #9 Gepost op: 15-04-2016 11:17 u »
MAC of LINUX mag ook toch?  ;)
Dat zijn beide besturingssystemen. Hij zei niet Windows, maar PC. Een PC waar Linux op draait (ipv Windows) is nog steeds een PC. Over Apple valt te twisten, maar technisch gezien is een Mac ook gewoon een PC...

:biersmile:

*Mierenneuk modus uit*

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #10 Gepost op: 15-04-2016 16:57 u »
Tapatalk is best wel irritant ja.
Waarom zit dat hieraan gekoppeld?

Omdat het mogelijk maakt om het forum op een makkelijke wijze te volgen via je mobiel. Daar is veel behoefte aan. Veel alternatieven hiervoor zijn er niet bij mijn weten.

Offline rajd

• Super lid
« Reactie #11 Gepost op: 15-04-2016 21:29 u »
Dat zijn beide besturingssystemen. Hij zei niet Windows, maar PC. Een PC waar Linux op draait (ipv Windows) is nog steeds een PC. Over Apple valt te twisten, maar technisch gezien is een Mac ook gewoon een PC...

:biersmile:

*Mierenneuk modus uit*

Sja, PC staat voor Personal Computer, dus in dat opzicht kwalificeert vooral de hardware. De software heeft er weinig mee van doen.

Dat gezegd hebbende.. wat mij betreft mag elk stuk hardware met Microsoft software erop hernoemd worden naar "schroot" :-)

Overigens wel jammer dat TapATalk geen support heeft voor de mods aan dit forum. Da's mijn voornaamste reden om het niet te gebruiken. De UI van TAT vind ik wel erg prettig, alsook de mogelijkheid om snel meerdere fora te bezoeken.

Offline bierfan

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #12 Gepost op: 15-04-2016 22:43 u »
Volgens mij kun je het forum tegenwoordig ook goed volgen zonder tapatalk op je mobiel.

Offline rajd

• Super lid
« Reactie #13 Gepost op: 15-04-2016 23:42 u »
Volgens mij kun je het forum tegenwoordig ook goed volgen zonder tapatalk op je mobiel.

Vind je? Op de iPad is het te doen, maar op de smartphone vind ik het toch wat lastig. Het gaat wel, maar eigenlijk niet van harte. De site is niet responsive en dat is goed te merken. Vooral reageren vanaf mijn smartphone vind ik dermate onaantrekkelijk dat ik dat vrijwel niet doe.

Offline Eric v B

• Super lid
  • Et htt noch emmer joot jejange.
« Reactie #14 Gepost op: 15-04-2016 23:44 u »
Vind je? Op de iPad is het te doen, maar op de smartphone vind ik het toch wat lastig. Het gaat wel, maar eigenlijk niet van harte. De site is niet responsive en dat is goed te merken. Vooral reageren vanaf mijn smartphone vind ik dermate onaantrekkelijk dat ik dat vrijwel niet doe.
Tja, dan had je een Windows phone moeten nemen...

Offline bierfan

• Super lid
« Reactie #15 Gepost op: 15-04-2016 23:46 u »
Mwa, ik heb android en kan er wel mee leven.

Online Brouwers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
« Reactie #16 Gepost op: 16-04-2016 07:30 u »
De site werkt prima op mijn iphone. Vind dat hele tapatalk maar irritant, om de zoveel tijd krijg ik weer reclame voor de app als ik een forum open.

Een ding wat niet goed werkt is een foto toevoegen op mijn mobiel. Ik kan niet de hele link selecteren om die toe te voegen aan een post. Gebruik het te weinig om me er echt druk om te maken.

Offline David Steeman

• Senior lid
  • Land: be
« Reactie #17 Gepost op: 16-04-2016 08:13 u »
Tja, dan had je een Windows phone moeten nemen.......
Ik heb een Windows Phone en zo super werkt die toch niet hoor...

Offline Eric v B

• Super lid
« Reactie #18 Gepost op: 16-04-2016 09:10 u »
Ik heb een Windows Phone en zo super werkt die toch niet hoor...
Ik heb hem voornamelijk voor de camera. Verder is het back to basic...

Offline rajd

• Super lid
« Reactie #19 Gepost op: 16-04-2016 10:27 u »
Tja, dan had je een Windows phone moeten nemen...

Ik vrees dat ook een Windows phone niet in staat is om een site responsive te maken :-)

Offline Eric v B

• Super lid
« Reactie #20 Gepost op: 16-04-2016 15:35 u »
Ik vrees dat ook een Windows phone niet in staat is om een site responsive te maken :-)
Gelukkig niet. Ik heb nu af en toe al moeite om de kleine lettertjes te lezen  ;D
Ik heb Android en Windows telefoons gehad en op beide Tapatalk geprobeerd maar mijn mening is dat Internet/Forum het prettigst werkt op PC/Laptop en tablet. Internet/Forum op een smartphone blijft behelpen.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #21 Gepost op: 20-06-2016 21:27 u »
Bij herhaling zie ik dat in een bericht dat een bericht met een mobiele telefoon of tablet verzonden via Tapatalk.

Steeds stuur ik het betreffende lid een persoonlijk bericht met het verzoek de handtekening die door een update is geactiveerd uit te zetten.

Hierbij weer het dringende verzoek na te gaan of de handtekening in de vorm van het zinnetje "Verstuurd vanaf mijn *** met Tapatalk" aan staat. Indien dit het geval is dan graag de handtekening uit zetten. Het is niet nodig dat we weten welke telefoon je gebruikt, noch is het nodig reclame te maken voor Tapatalk.

Jullie medewerking wordt door mij op prijs gesteld. Scheelt mij redelijk wat tijd...

Offline Haagse Wouter

• Super lid
  • Ooievaars zijn best wel mooi
« Reactie #22 Gepost op: 21-06-2016 14:13 u »
Kun je anders niet het aan de spamfilter toevoegen? Dat een bericht waar in staat "Verstuurd mijn... " niet geplaatst kan worden?

Offline abroeders

• Super lid
« Reactie #23 Gepost op: 21-06-2016 15:03 u »
Hierbij weer het dringende verzoek na te gaan of de handtekening in de vorm van het zinnetje "Verstuurd vanaf mijn *** met Tapatalk" aan staat. Indien dit het geval is dan graag de handtekening uit zetten. Het is niet nodig dat we weten welke telefoon je gebruikt, noch is het nodig reclame te maken voor Tapatalk.

Kun je in SMF niet met een reguliere expressie de tekst "Verstuurd vanaf mijn *** met Tapatalk" vervangen door ""

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #24 Gepost op: 21-06-2016 22:01 u »
Kun je in SMF niet met een reguliere expressie de tekst "Verstuurd vanaf mijn *** met Tapatalk" vervangen door ""

Nee dat gaat niet omdat de *** steeds iets anders is, afhankelijk van de telefoon of tablet dat gebruikt wordt.

Tags: