Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen: René  (gelezen 819 keer)

Offline renebakker3

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Voorstellen: René
« Gepost op: 05-04-2016 14:16 u »
Hallo allemaal,

Net nieuw op dit forum en al helemaal nieuw met brouwen van bier. Ik ben me hier de laatste weken voor gaan interesseren en dan met name het brouwen van speciaalbieren. Ben zelf 26 jaar oud en kom uit noord-limburg. Ben hier voornamelijk om informatie op te doen en natuurlijk als ik zelf bezig ben met jullie uit te wisselen.

Ben mij momenteel aan het oriënteren op een mooie startset en hoe het e.e.a. in zijn werk gaat.

Gr René

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Voorstellen: René
« Reactie #1 Gepost op: 05-04-2016 15:25 u »
René,

Welkom op het forum! Zoals in het andere topic aangegeven kun je op de ledenkaart kijken of er brouwers bij je in de buurt wonen. Het is nooit verkeerd om bij een collega brouwer in de ketel te kijken ;)

Groet,
de TDP

Offline DJ

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #2 Gepost op: 05-04-2016 20:32 u »
Welkom Rene :-)
Over een startset nou wacht dan maar even want hier hebben ze veel topics dus je kunt je zoektocht starten.
Kijk eens naar BrouwTV daar kun je het een en ander al opsnuiven.

Offline Eric v B

• Super lid
  • Et hätt noch emmer joot jejange.
« Reactie #3 Gepost op: 05-04-2016 21:49 u »
Welkom Rene :-)
Over een startset nou wacht dan maar even want hier hebben ze veel topics dus je kunt je zoektocht starten.
Kijk eens naar BrouwTV daar kun je het een en ander al opsnuiven.
Hallo René, uiteraard welkom! Waar woon je in Noord-Limburg?

Tags: