Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Aangeboden: 4x Heineken fust 20 liter  (gelezen 1900 keer)

Offline ajwb

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Aangeboden: 4x Heineken fust 20 liter
« Gepost op: 29-03-2016 18:00 u »
Te koop aangeboden 4x fust in prima staan (mei 2015). Statiegeld is EUR 30, dus dat is wat ik er voor wil hebben. Per stuk EUR30 of alle vier te koop voor EUR100.

Afhalen in Sassenheim.
awesselsboer@gmail.com

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: aangeboden: 4x Heineken fust 20l
« Reactie #1 Gepost op: 29-03-2016 21:13 u »
Zijn deze fusten eigendom van jou?

Offline ajwb

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: aangeboden: 4x Heineken fust 20l
« Reactie #2 Gepost op: 29-03-2016 21:31 u »
Zijn deze fusten eigendom van jou?

ehh, de brouwer blijft eigenaar, maar ja, ik ben eigenaar/bezitter in juridische taal :) Ik snap de vraag, gezien mijn relatief nieuwe aanwezigheid op het forum.

Hierbij zo veel mogelijk informatie:
- 20 liter
- working pressure 0.3 Mpa
- stainless steel 1.4301

hoogte ~55cm
doorsnede ~24cm

Ik heb de fusten gekocht toen ik een zaak overnam in Warmond. Echter, ik schenk Gulpner vanaf de tap en kan de fusten van Heineken niet inleveren bij mijn eigen leverancier. Vandaar de weg via het forum. Ik heb ook nog een 10 kg fles CO2 die ik eveneens niet kan inleveren bij mijn leverancier (Boonekamp) - schijnt andere aansluiting te zijn, dus als iemand daar interesse in heeft, dan hoor ik het wel. Details heb ik nu niet bij de hand - staat nog op de zaak.

Gr.

Lex

Tags: