Tap handvatten met plaats voor verwisselbaar logo

Gestart door Knobby, 02-05-2018 13:46 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knobby

Voor mijn keezer ben ik op zoek naar tap handvatten met plaats voor verwisselbaar logo. De bedoeling is dat ik zelf een logo kan printen en uitknippen en in het handvat kan plaatsen. Een mooie houder voor een logo zou ook ok zijn.
Ik heb al gezocht op de voor de hand liggende plaatsen zoals Ali en candirect en tapclean.

Het enige wat ik tot nu toe gevonden heb is deze, maar ik had toch gehoopt op iets dat er wat strakker uitziet...

Wie heeft de gouden tip?

seed7


Knobby

Ongeveer, echter laat deze door zijn vorm maar weinig ruimte voor een logo.

Op zich wel een leuk idee, dan doe je er zwarte mout in voor de stout, tarwemout voor de weizen etc.

EBC

Hier vind je enkele modellen

https://www.chicompany.net/beer-store/beer-dispensing-equipment/tap-handles?zenid=4lo3p00cl9dst2goueocbim9r0

Ik heb ze zelf ook gekocht. Een nadeel kan zijn dat de schroefdraad niet past op je kraan. Maar dat blijft lastig want die schroefdraad bestaat wisselend in verschillende soorten.

Een tapset met Engelse draad biedt dan de oplossing. Daarvoor kan je bij de tweedehands autobranche aankloppen, en dan vooral die voor de Engelse autos.


Knobby

Ah, dat zijn dezelfde als deze lijkt het.
Ja dat is wat ik zoek.
Alleen dat 'Fits US faucet lever threads' (3/8"-16 UNC (Unified Coarse Thread)). Ik heb geen idee welke schroefdraad er op mijn taps zitten, maar dat zullen vast wel weer geen US zijn...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.