Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Brouwerij de Ceijser (Update vuller 29-01-2018)  (gelezen 3446 keer)

Offline erwinl

• Vol lid
  • Land: nl
  • www.deceijser.nl
Re: Brouwerij de Ceijser (Update vuller 29-01-2018)
« Reactie #25 Gepost op: 30-04-2018 18:42 u »
Mooi project.

Hoe meet je de vulhoogte van het flesje?
Stroomkring met het rode draadje??

Klopt helemaal, sluiting tussen het Rvs en het draadje bekrachtigd een input op de PLC.
Hierdoor gaat alles weer omhoog en kan ik het flesje weer 1 positie doordrukken.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline erwinl

• Vol lid
  • www.deceijser.nl
« Reactie #26 Gepost op: 30-04-2018 18:51 u »
Ziet er mooi uit Erwin.

Ben erg benieuwd naar je ervaringen met de SS Brewtech, vind het namelijk erg mooie CCT's, maar ook wel redelijk prijzig ;)

Thx, de Brewtech is inderdaad duur maar als ik hem vergelijk met mijn grainfather CCT is het toch echt wel degelijker. Je moet alleen creatief zijn om de verwarming en koeling in orde te maken.

Ook is het jammer dat onder druk vergisten niet lukt.

Offline erwinl

• Vol lid
  • www.deceijser.nl
« Reactie #27 Gepost op: 30-04-2018 19:14 u »
Ja, die ambtenaar slaat de plank volledig mis. Accijnzen op bier word bepaald op het stamwortgehalte in Plato punten. Ongeacht in hoeverre het vergist is. Dus enkel het begin SG meten.
Ik heb nog een opmerking op je startlijstje. Ik kon niks vinden over je BTW-nummer aanvragen bij de Belastingdienst. Dat moet je ook doen indien de Belastingdienst jou niet als ondernemer beschouwd.

Dag Cees,

Dit heb ik direct geregeld bij de KVK, zou dus goed moeten zijn want ik kreeg nu elke maand bericht.
En het is toch onbegrijpelijk dat een ambtenaar die alles moet keuren het zelf niet begrijpt.

Tags: