Mark mout stelt zich voor

Gestart door Mark Mout, 18-03-2016 14:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mark Mout

Hallo,

Deze brouwer heeft jaren dit forum bezocht en er enorm veel van geleerd. Nu is het tijd om ook eens mee te doen.

Mijn naam is Mark, neigend naar de veertig en fulltime werkzaam in Amsterdam.
Ik brouw al een tijdje en ben eerlijk gezegd echt nog steeds verslaafd aan het proces. Ik leer nog steeds en blijf bezig met de nieuwste manier van aanpak.

Heb al mijn apparatuur zelf gemaakt en sommige dingen tweedehands op de kop kunnen tikken (70 liter brouwketel) en een kennis in de RVS metaalverwerking.
Vrouw en 2 kids, die mijn hobby (en alle bijkomende rotzooi) tot nu toe steeds accepteren!
Andere hobby is reizen, Afrika en Zuid amerika als favoriet.

Ik hou van de sterkere soort biertjes, triples en sterke blonde. In de winter brouw ik weleens een dubbele. Nu heb ik net eens een witbiertje voor de zomer gemaakt.

Ik geniet van de vele zienswijzes hier, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en ik lees dan ook elke routebeschrijving geduldig.

Vriendelijke groet,
Mark

Biermagneet

Welkom,  dat je je eigen weg mag vinden  :proost:

Flogiston

Welkom Mark! En succes met je gasbel!  ;D

knookia


tdp

Mark,

Welkom op het forum en succes met de hobby!

Groet,
de TDP

Adbrouwt

Welkom Mark Mout, veel plezier met brouwen en kom ook eens een avondje kijken in Amsterdam en proeven bij www.debierkaai.net

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.