Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even Voorstellen: Bart  (gelezen 1155 keer)

Offline bart96

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even Voorstellen: Bart
« Gepost op: 16-03-2016 23:10 u »
Hallo Bierbrouwers,

Mijn naam is Bart, 20 jaar en ik ben beginnend thuisbrouwer. In het dagelijks leven ben ik student Informatica en tevens pizzabezorger, ook ben ik vrijwilliger en lid van scoutinggroep Lido 76.

In een soort van opwelling heb ik eind 2015 een startpakket bierbrouwen bij de HEMA gekocht. Hier was ik mede door ge´nspireerd door mijn scoutinggroep (Lido '76 te Arnhem), die ook recentelijk zijn begonnen met het brouwen van bier. Na een wat teleurstellende ervaring met mijn eerste batch (het blijkt dat flesjes van de Xenos niet luchtdicht zijn, waardoor mijn flesgisting is mislukt), heb ik besloten om de draad weer op te pakken en mij aan te sluiten bij dit forum om advies te kunnen vragen bij het maken van kleinschalige biertjes.

Groeten,

Bart

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Adbrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Land: nl
  • Admaakt bier
    • ABV de bierkaai
Re: Even Voorstellen: Bart
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2016 23:46 u »
Welkom en veel plezier in je zoektocht naar het maken van een lekker biertje.

Offline DanielK

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2016 07:02 u »
Van harte welkom Bart.

Offline knookia

• Vol lid
  • Think for yourself; Question authority!
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2016 08:23 u »
Welkom Bart.  :proost:

Offline Dugraph

• Vol lid
  • Brouwvereniging Rotterdam
    • Brouwvereniging Rotterdam
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2016 14:05 u »
Welkom en succes! Men zegt dat ervaring niets anders is dan alles wat er in het verleden is fout gegaan... Zo heb ik in mijn korte brouwcarriŔre al heel wat 'ervaring' opgedaan...  ;)

Tags: