De Brouwer

Gestart door De Brouwer, 03-10-2005 21:57 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Brouwer

Ik ga voor mijn verjaardag een biertje brouwen en moet de volgende etiket maar op had ik zo gedacht...........


MO

een pils van 8%? Typisch. Origineel.

De Brouwer

 :weetniet: :stom: :shelp:
zo lang zit ik dus nog niet in de brouwerij moet nog veel lezen heb ik in de gaten!!!

Edgar

Maak je niet druk, je brouwt wat je wilt. Het is dan ook geen Pils, Martin, maar een PowerPils. Waarom niet.

Edgar

Grappig etiket hoor, alleen de schuine letters steken niet echt lekker af tegen de achtergrond.

MO

ja maar is hij wel ondergegist gebrouwen (MO heeft een zure zeuravond)

Herman

Als ik naar je geboortedatum kijk, mag je wel opschieten met brouwen! Uit ervaring weet ik dat je al snel 10-12 weken nodig hebt voor een (power)pils, ik neem ten minste aan dat je voor een ondergister gaat. Is dat je familiewapen of zo maar een wapen?

De Brouwer

Jep dat is mijn familiewapen :groots:
En wat de Powerpils betreft die moet inderdaad nog gebrouwen worden en zal,omdat het de eerste keer is,gewoon uit het blik komen.
De kans is groot dat de percentage alcohol aangepast moet worden op het etiket maar kon zo lang niet wachten om het op het forum te zetten. ;D

Ik zal zeker verslag uit brengen van het Powerpils project!!!

Oscar

Citaat van: Edgar op 03-10-2005  22:34 uMaak je niet druk, je brouwt wat je wilt. Het is dan ook geen Pils, Martin, maar een PowerPils. Waarom niet.

Hee een nieuw biertyype !!!!!, moeten we Peter v/d hurk hier niet over inlichten..??? kan die misschien nog bij de lijst voor het ONK 2006....

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  :brouwen: :biersmile: :proost2: :proost: :lekkerbier: :bijdrage_forum: :weetbeter: :beersmiley:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.