Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: De Brouwer  (gelezen 5222 keer)

De Brouwer

• Gast
De Brouwer
« Gepost op: 03-10-2005 21:57 u »
Ik ga voor mijn verjaardag een biertje brouwen en moet de volgende etiket maar op had ik zo gedacht...........

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
    • Muifelbrouwerij
Re: De Brouwer
« Reactie #1 Gepost op: 03-10-2005 22:28 u »
een pils van 8%? Typisch. Origineel.

De Brouwer

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 03-10-2005 22:31 u »
 :weetniet: :stom: :shelp:
zo lang zit ik dus nog niet in de brouwerij moet nog veel lezen heb ik in de gaten!!!

Offline Edgar

• Super lid
  • Land: be
« Reactie #3 Gepost op: 03-10-2005 22:34 u »
Maak je niet druk, je brouwt wat je wilt. Het is dan ook geen Pils, Martin, maar een PowerPils. Waarom niet.

Offline Edgar

• Super lid
  • Land: be
« Reactie #4 Gepost op: 03-10-2005 22:35 u »
Grappig etiket hoor, alleen de schuine letters steken niet echt lekker af tegen de achtergrond.

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
    • Muifelbrouwerij
« Reactie #5 Gepost op: 03-10-2005 22:44 u »
ja maar is hij wel ondergegist gebrouwen (MO heeft een zure zeuravond)

Offline Herman

• Maischen doe je in een koelbox! (of in een grainfather)
  • Beheerder
  • Super lid
  • www.biergildegroningen.nl
    • Groningsch Bier- en wijnmakersgilde
« Reactie #6 Gepost op: 03-10-2005 22:46 u »
Als ik naar je geboortedatum kijk, mag je wel opschieten met brouwen! Uit ervaring weet ik dat je al snel 10-12 weken nodig hebt voor een (power)pils, ik neem ten minste aan dat je voor een ondergister gaat. Is dat je familiewapen of zo maar een wapen?

De Brouwer

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 03-10-2005 22:53 u »
Jep dat is mijn familiewapen :groots:
En wat de Powerpils betreft die moet inderdaad nog gebrouwen worden en zal,omdat het de eerste keer is,gewoon uit het blik komen.
De kans is groot dat de percentage alcohol aangepast moet worden op het etiket maar kon zo lang niet wachten om het op het forum te zetten. ;D

Ik zal zeker verslag uit brengen van het Powerpils project!!!

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #8 Gepost op: 04-12-2005 01:12 u »
Maak je niet druk, je brouwt wat je wilt. Het is dan ook geen Pils, Martin, maar een PowerPils. Waarom niet.

Hee een nieuw biertyype !!!!!, moeten we Peter v/d hurk hier niet over inlichten..??? kan die misschien nog bij de lijst voor het ONK 2006....

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  :brouwen: :biersmile: :proost2: :proost: :lekkerbier: :bijdrage_forum: :weetbeter: :beersmiley:

Tags: