Vorig jaar rond april/mei heb ik via een forumlid een mini rhizoom 'Annabel' gekocht, deze was plm. 2 cm groot en heeft het helaas niet gered hier.
Een paar weken later van Cisdevésser een aantal stekjes 'Annabel' gekregen, deze hebben het wél gered! Niet heel veel hop opgeleverd het eerste jaar maar dat zal dit jaar wel beter worden denk ik zo. Achteraf spijt dat ik geld heb uitgegeven voor dat mini rhizoompje maar goed...
Daarnaast had ik al in de winter van 2014/2015 Chinook rhizomen gekocht bij Willingham Nurseries, deze waren echt flink groot en groeide dus ook in het eerste jaar al tot plm. 6 meter hoogte, tevens heb ik daar toen diverse stekjes van gehaald en geruild met CisdeVésser (voor o.a. de eerder genoemde 'Annabel')
Het is echt zeer eenvoudig om stekjes te maken, ik zal ook dit jaar weer Chinook stekjes weg kunnen geven en hopelijk ook 'Annabel' stekjes, stuur maar een pm bij interesse
Edit: ik heb al vele pm's ontvangen, ik hoop dat ik voor iedereen minimaal één stekje kan regelen...