Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Vulautomaat wie weet waar te koop?  (gelezen 948 keer)

Offline Enos

• Vol lid
  • Land: nl
  • heerlijk eerlijk bier
Vulautomaat wie weet waar te koop?
« Gepost op: 02-07-2020 20:40 u »
Hallo

Is er iemand die weet waar je dit apparaat kan kopen in Nederland.
Ik kan het wel vinden in Spanje, ook in een variant voor 2 flessen.
Maar in Nederland  kan ik het niet vinden, heeft misschien ook een reden maar toch.

Brouwland heeft wel een hobbyvariant voor 3 flessen maar die is alleen voor 75 cl flessen.
Wie kan mij helpen of advies geven.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Johan_vL

• Senior lid
  • Van proberen kun je leren
Re: vulautomaat wie weet waar TE KOOP
« Reactie #1 Gepost op: 03-07-2020 07:33 u »
Reclame maken mag niet van Jacques en terecht, maar kijk eens bij Polsinelli enologia, die hebben van deze RVS vulapparaten. Zo'n plastic variant van de Belgische leverancier heb ik zelf en werkt ook. Die is gemaakt voor wijnflessen, maar bierflessen kan ook. Als je zoekt op het forum, zul je ergens een YouTube filmpje vinden van een Engelsman die met de plastic variant bierflessen vult.

Gevonden:

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #2 Gepost op: 03-07-2020 19:35 u »
Vind het een apart systeem en zeker omdat het zo open is. Hij is wel van alles aan het ontsmetten maar uiteindelijk werkt hij niet zo hygiŽnisch hahahaha. Maar in bedrijf lijkt het prima en snel te werken. Gaat wel wat bier verloren

Gr. Jeroen

Offline Guppie

• Vol lid
  • Motus necesse est
Re: Vulautomaat wie weet waar te koop?
« Reactie #3 Gepost op: 05-07-2020 19:52 u »
Reclame maken mag niet van Jacques en terecht, maar kijk eens bij Polsinelli enologia, die hebben van deze RVS vulapparaten. Zo'n plastic variant van de Belgische leverancier heb ik zelf en werkt ook. Die is gemaakt voor wijnflessen, maar bierflessen kan ook. Als je zoekt op het forum, zul je ergens een YouTube filmpje vinden van een Engelsman die met de plastic variant bierflessen vult.

Gevonden:
Ja ha ha reclame maken mag niet, nou ach het is een normale vraag en daarna noem je gelijk maar een merk. De namen van diverse brouwwinkels worden regelmatig genoemd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #4 Gepost op: 07-07-2020 21:59 u »
Ja ha ha reclame maken mag niet, nou ach het is een normale vraag en daarna noem je gelijk maar een merk. De namen van diverse brouwwinkels worden regelmatig genoemd.

Je mag wel elkaar helpen door merken of leveranciers te noemen.

Offline Johan_vL

• Senior lid
  • Van proberen kun je leren
« Reactie #5 Gepost op: 08-07-2020 08:03 u »
Vind het een apart systeem en zeker omdat het zo open is. Hij is wel van alles aan het ontsmetten maar uiteindelijk werkt hij niet zo hygiŽnisch hahahaha. Maar in bedrijf lijkt het prima en snel te werken. Gaat wel wat bier verloren

Gr. Jeroen

Ja, ik ben met je eens dat het een vreemd systeem is, je leert bier zo min mogelijk in contact te laten komen met lucht en dan is dit een open bakje. Toch is dit een veel verkocht systeem. Ik weet niet of het oorspronkelijk biervulapparaten zijn, die plastic variant is voor wijn en misschien die RVS ook? Geen idee. Maar het werkt. Het bier kolkt niet en borrelt ook niet, het vloeit langzaam, misschien dat dat helpt. Wel goed schoonmaken en ontsmetten natuurlijk :-)

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #6 Gepost op: 08-07-2020 20:17 u »
Tsja maar dat open systeem maakt het juist dat ik het zeker niet zal kopen. ;)

Gr. Jeroen

Offline lier

• Super lid
  • Brouwerij brouwkip
« Reactie #7 Gepost op: 08-07-2020 21:24 u »

Gevonden:

Heb je ook een linkje naar die Belgische variant, is wel wat voor de beste koop gids ook hier op het forum.
Ben al een tijdje opzoek naar zoiets en als het de goedkope variant niet wordt denk ik toch aan de rvs versie.

Alvast bedankt

Tags: