Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voor een paar biertjes prima werkende koelkast met overbrugde thermostaat  (gelezen 1078 keer)

Offline wijmaar

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ik heb onlangs via Marktplaats een gratis koelkast op de kop kunnen tikken, de koelkast was gratis ivm een kapotte thermostaat. Ik heb deze thermostaat overbrugd, waardoor de compressor altijd aanslaat als er stroom op de koelkast staat. Daarnaast de koelkast helemaal schoongemaakt. Dit maakt de koelkast uitermate geschikt voor gebruik met een STC-1000.

De koelkast is echter te klein voor mijn gistvat, vandaar ik dat ik hem hier aanbiedt. Omdat ik de koelkast ook gratis heb gekregen hoef ik er geen financiŽle bijdrage voor te hebben. Omdat ik als beginnend brouwer wel erg geÔnteresseerd  ben in de kunsten van andere brouwers, doe ik hem graag over aan een andere brouwer in ruil voor wat eigen brouwsels.

Koelkast is af te halen in Utrecht.

Info

Merk: Severin
Binnenmaten: 49,5 x 49,5 x 84 (houdt wel rekening met de uitsparing voor de compressor)
Foto's:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jurg

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Er is moeilijk tegen de dorst op te brouwen.
Ik heb interesse! Ik heb momenteel 4 zelfgebrouwen bieren klaarliggen: saison, dubelbock, winter- en lentebier

Offline wijmaar

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Mooi! Wat dacht je van: van allemaal ťťntje?  :proost:

Tags: