Voorstellen: Michiel

Gestart door mhetbrouwertje, 28-02-2016 19:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mhetbrouwertje

Beste Brouwers,

Ik ben Michiel, 24 jaar, studeer nog en ben al een tijd lang lezer van hobbybrouwen. Al eens eerder had ik besloten om mijzelf te registeren maar had mij verder niet voorgesteld of vragen gesteld. Shame on me right?! :nut:
Vorig jaar ben ik voor het eerst begonnen met brouwen en beleef er keer op keer plezier aan. De term 'brouwvirus', dat ik eerder las op dit forum, heb ik dan ook echt 'last' van  ^-^ Van boeken tot aan materialen, het is een leuke verzameling geworden!

Aangezien ik vanavond voor het eerst een vraag had gesteld op dit forum vond ik het niet meer dan logisch om mijzelf voor te stellen.

Mocht ik nog dingen vergeten zijn over mijzelf vraag gerust!  :biersmile:

knookia

Welkom bij je mede- "patienten". :biersmile:

mbroek

Naamgenoot, welkom en veel plezier op dit forum. Besmet ben je al.

Michiel

mhetbrouwertje

Citaat van: knookia op 28-02-2016  19:34 uWelkom bij je mede- "patienten". :biersmile:

Haha super! Blij om bij de groep te horen  ^-^

Citaat van: mbroek op 28-02-2016  19:41 uNaamgenoot, welkom en veel plezier op dit forum. Besmet ben je al.

Michiel


Hee Michiel! Misschien zit het wel in de naam.  Bedankt voor het verwelkomen!

De HaAn

Welkom mede patiënt
WAAR ben je heel de brouwspullen aan het verzamelen :degroeten:

mhetbrouwertje

Citaat van: De HaAn op 29-02-2016  21:37 uWelkom mede patiënt
WAAR ben je heel de brouwspullen aan het verzamelen :degroeten:

Dankjewel! Op het moment verzamel ik al mijn spullen in Groningen. Ben hier ooit terecht gekomen voor de studie. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik hier nooit weg ga. Het bevalt mij prima hier!  ^-^ Oohja wat ik nog niet verteld had: Ik brouw met mout.  :biersmile: Het moment namelijk wanneer je een nieuwe zak mout hebt en je handen door het mout haalt om de geur op te nemen, is pure liefde.


Ode

Welkom!

Nog iemand uit stad, het wordt nog druk in Groningen met brouwers!

Erg verstandige keus om in Groningen te gaan studeren :)

Als je een keer hulp of materialen nodig bent, laat maar weten

Brouw ze!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.