Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Welke Arsegan?  (gelezen 1088 keer)

Offline R92NL

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Welke Arsegan?
« Gepost op: 11-02-2016 14:10 u »
Ik zou graag willen weten welke Arsegan pakket ik zal nemen om mee te beginnen voordat, ik zelf wat laat samenstellen en daar mee ga beginnen.

Zelf heb ik nu al 1 keer een Brewferm Diabolo klaar.

De Arsegan moet lekker zijn maar het moet niet te veel tijd in beslag nemen met het rijpen.. Iemand een idee?
En heeft iemand hier een handleiding van? Of waar ik die ergens alvast kan vinden?

Alvast  bedankt!
Groeten,
Beginnende brouwer

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline DanielK

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Welke Arsegan?
« Reactie #1 Gepost op: 11-02-2016 14:21 u »
Ik zou, als je het bier snel wilt kunnen drinken, voor de IPA of voor de blonde gaan.

Ik neem aan dat je het over de extract kits hebt een niet over de moutpakketten?

Groeten Daniel

Tags: