Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Wil kleiner brouwen, ik bied mijn brouwspullen aan! Brouwketels 70-100 L  (gelezen 2693 keer)

Offline redox

• Vol lid
  • Land: nl
Ik wil in de toekomst kleiner en frequenter gaan brouwen. Ook ga ik binnenkort een tijdje backpacken dus extra financiŽn zijn mooi meegenomen.
Zie onderstaande marktplaats link

http://link.marktplaats.nl/m1019709468

Verder heb ik nog wat losse spullen liggen denk aan platenkoelers, iwaki pomp, 3L erlenmeier, 25 L mand flessen, 15 L water bad, gisting vaten, refractor meters. (Foto's op aanvraag!)

groet,  Gideon

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Mtouw

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Je hebt een PB voor die platenkoeler!

Offline kevin_01

• Junior lid
  • **
En voor de pomp :)

Offline Thamerdal

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Zo kan 't ook
    • Thamersch
Van mij ook een PB gehad

Offline erwinl

• Vol lid
  • www.deceijser.nl
Ik had via martplaats gereageerd op je schrootmolen, helaas nog geen bericht gehad.

Offline wilfred3871

• Vol lid
  • Nee,morgen kan ik niet,dan ga ik bierbrouwen.
Ik had via martplaats gereageerd op je schrootmolen, helaas nog geen bericht gehad.

;D Jij ook al niet?

Offline redox

• Vol lid
Bedankt voor de vele interesse! Aantal berichten al beantwoord maar nog niet iedereen gehad. Voor middernacht heeft iedereen bericht:)

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Je wilt wel blijven brouwen, maar kleiner, dus minder volume per brouwsel. Waarom verkoop je je schrootmolen en je kroonkurk pparaat en je kroonkurken? En je oxi en citroenzuur  :weetniet: die blijf je toch nodig hebben...

:weetniet: :weetniet: :weetniet:

Offline Draak

• Eerste berichten geplaatst
  • *
Heb je nog een brouwketel over?

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Je wilt wel blijven brouwen, maar kleiner, dus minder volume per brouwsel. Waarom verkoop je je schrootmolen en je kroonkurk pparaat en je kroonkurken? En je oxi en citroenzuur  :weetniet: die blijf je toch nodig hebben...

:weetniet: :weetniet: :weetniet:

Maakt toch niet uit waarom iemand zijn spullen wegdoet. Daar hoeft toch geen verantwoording over worden afgelegd op het forum.

Tags: