Verloting FastRack Combo 24 aangeboden door Brouwland

Gestart door Jacques, 31-01-2016 13:47 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

De namen van de winnaars zijn bekend. Ik heb een mail gezonden aan Brouwland met daarin de e-mailadressen van de winnaars. Brouwland zal contact met je opnemen voor het adres waar de FastRack Combo 24 naar toegezonden moet worden.

De namen zijn:
Adbrouwt
remolen
monsieurmichiel
Ciesvandekwis
Anton

Veel plezier met de rekken!





Relatief kort na de verloting van 25 verpakkingen Muntons carbonation drops biedt Brouwland wederom een product aan voor een loterij onder de leden van dit forum. Het gaat deze keer om 5 FastRack Combo 24.  In een verpakking zitten zitten 2 racks en 1 druipbakje. Dat betekent dat je ook ervaring kunt opdoen met het stapelen van de racks.
Uiteraard ontvangt ook Brouwland graag feedback. Zij hebben daarvoor een speciaal webformulier ontwikkeld dat je kunt vinden via http://goo.gl/forms/9ARfwrcO0x. (Gebruik dit formulier niet om deel te nemen aan de loterij.)
Maar ook hier op het forum willen we weten hoe de racks bevallen. Die ervaringen kun je kwijt in dit topic.

Tot 14 februari 2016 14:00 uur kan aan de loterij worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet. Het kan zijn dat de weergave van je deelname in de spreadsheet een aantal minuten duurt (tot wel 30 minuten toe). Vul daarom het formulier niet opnieuw in indien je je naam niet meteen hieronder ziet. Vernieuw het scherm voor het geval je nog een keer wilt kijken.

Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic. Het is de bedoeling dat deze reactie heel kort is, bijvoorbeeld de mededeling dat het formulier ingevuld is. Graag niet discussiëren over de FastRack Combo 24. Daarvoor is zoals ik al schreef een ander topic voor aangemaakt. Zie hier

Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Houd alsjeblieft rekening met de vertraging van de weergave in de spreadsheet.
Nadat ik de trekking heb uitgevoerd controleer ik op dubbele aanmeldingen. Degenen die zich dubbel hebben aangemeld worden uitgesloten van het winnen van een prijs. Dus door je vandaag aan te melden en overmorgen weer verklein je de kans om te winnen tot nul!

Indien je tot de winnaars behoort zal je e-mailadres door mij worden doorgegeven aan Brouwland zodat met jou contact kan worden opgenomen voor het opvragen van je adresgegevens voor de verzending van de FastRack Combo 24. Brouwland zal nadat zij de adresgegevens hebben gekregen de FastRack Combo 24 gratis aan je toezenden als je tot de prijswinnaars behoort.


Veel geluk toegewenst met de loterij.



Scoll door het bovenstaande ingesloten frame om de velden te gaan die je dient in te vullen.
Voor het geval het bovenstaande ingesloten deelnameformulier niet wordt weergegeven door je browser kun je het formulier benaderen via http://goo.gl/forms/7vEh8slIw9



Hier onder kun je zien dat je je aangemeld hebt. Houd rekening met de vertraagde weergave, zie hierboven.


Thomas.


remolen

Ja leuk om te proberen en ervaringen te delen met anderen. Klopt het dat ik hier ook een bericht moet posten ? En dat nu mijn aanmelding in orde is voor de loterij?
Groet René

foz


Sondroch

Altijd leuk, eens kijken of ik een beetje geluk heb

berdus


ZwartGoud


Houten Hoofd


Rickske


Jacques

Citaat van: remolen op 31-01-2016  14:08 uJa leuk om te proberen en ervaringen te delen met anderen. Klopt het dat ik hier ook een bericht moet posten ? En dat nu mijn aanmelding in orde is voor de loterij?
Groet René

Je moet én het formulier invullen én in dit topic een kort bericht plaatsen. Dat laatste is een controlemiddel. De verloting staat immers alleen open voor leden van het forum.

JanEric


Herman


Sander van Dijk


LRFokken


Hay

Sorry ligt vast aan mij , maar ik zie het niet.
Waar moet ik me nu aanmelden?
Heb alle links gehad ook een met een dobbelsteen maar daar kon ik me niet aanmelden.

Klepper

Lijkt me reuze handig, die rekjes. Ik doe mee!

mvdhiele


Markiej87


Jappe90


Jacques

Citaat van: Hay op 31-01-2016  14:47 uSorry ligt vast aan mij , maar ik zie het niet.
Waar moet ik me nu aanmelden?
Heb alle links gehad ook een met een dobbelsteen maar daar kon ik me niet aanmelden.

Scrollen door het eerste grote kader...

Ik zal naast het ingesloten formulier ook een tekstlink aanmaken want er zijn tegenwoordig zoveel verschillende browsers...

Emanuel


Hoppenbrouwers


dorus1983

Ik heb me eveneens aangemeld voor de loting.

Henielma


Eric v B

Aangemeld! Ben benieuwd hoe dit werkt tov flessentoren.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.