Overige > Peilingen

Verhoog je PAF

(1/5) > >>

Klepper:
Op Engelstalige hobbyforums wordt soms de afkorting WAF gebruikt. Dit staat voor Wife Acceptation Factor. In hoeverre vindt je partner het leuk dat je een bepaalde hobby hebt. Als je je woonhuis transformeert tot een lasergamepaleis dan zal de WAF dalen tot het nulpunt vrees iků
Nu valt dat bij het hobbybrouwen wel mee. Aangezien er ook brouwende vrouwen zijn spreek ik in dit verband liever over de PAF, de Partner Acceptatie Factor van onze hobby. Zolang we niet teveel rotzooi maken en de boel weer netjes opruimen vinden de gezinsleden het leuk en zijn ze er ook wel een beetje trots op heb ik gemerkt. De PAF kan natuurlijk best wel wat punten omhoog door een biertje te brouwen wat je partner lekker vindt. Met welk biertje maak jij je partner blij?

seed7:
Mijn vrouw heeft er geen probleem mee dat de woonkamer vol staat met mandflessen nagistend bier. Ze heeft er ook geen probleem mee dat er drie gereedschapskasten en een stuk of zes tonnen mout in staan. Ze heef er geen probleem mee dat er op het toilet ook mandflessen staan, of een hele rij bierboeken. Ze heeft geen probleem met de muur van kratten met lege flesjes in de tuin en ook niet met de stapel RVS fusten, buizen en onderdelen die er liggen. Ze heeft er geen probleem mee dat ik de garage tot een echte brouwerij ombouw. Ze heeft er zelfs geen probleem mee dat de keuken na het brouwen schoner is dan daarvoor.

Al dat WAF of PAF vind ik maar MAF

Ingo (en dan hebben we het nog niet eens over "de audio" gehad)

broeder:
Men de heer zag dat het goed was...

succes met je nieuwe brouwplek,
broeder Willem

Peterrr:

--- Citaat van: seed7 op 08-01-2016  16:05 u ---Mijn vrouw heeft er geen probleem mee dat de woonkamer vol staat met mandflessen nagistend bier. Ze heeft er ook geen probleem mee dat er drie gereedschapskasten en een stuk of zes tonnen mout in staan. Ze heef er geen probleem mee dat er op het toilet ook mandflessen staan, of een hele rij bierboeken. Ze heeft geen probleem met de muur van kratten met lege flesjes in de tuin en ook niet met de stapel RVS fusten, buizen en onderdelen die er liggen. Ze heeft er geen probleem mee dat ik de garage tot een echte brouwerij ombouw. Ze heeft er zelfs geen probleem mee dat de keuken na het brouwen schoner is dan daarvoor.

Al dat WAF of PAF vind ik maar MAF

Ingo (en dan hebben we het nog niet eens over "de audio" gehad)

--- Einde van citaat ---

Oh, bofkont....
Ben vanaf mijn 16e in gevecht over de dure " high end audio "... ( en ook nog die takke muziek...)
En sinds ik 4 jaar brouw...
Nee ze heeft niets met mijn hobby's ooit gehad, heb ik me daar ooit laten weerhouden om ook maar iets niet te doen.

NEE ;D

Grt Peter

Tjardo:
Ik brouw alleen op dagen dat vrouwlief NIET thuis is maar ondanks dat vind ze dat het vreselijk stinkt in huis als ze 's middags thuis komt  :nut:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie