Aangeboden diverse tap (onderdelen)

Gestart door BarTender, 03-01-2016 17:28 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BarTender





Beste allen,

Onlangs  heb ik vanuit een faillissement een grote partij horecamaterialen opgekocht, ik hoop dat het goed gegaan is met de het uploaden van 2 foto's. Aangezien hier waarschijnlijk de meeste kenners ineens kan bereiken ;) bied ik het volgende aan:
- Waterbadkoeler Gamko (bj 2006) type BKG54/50, inclusief dubbele spiraal! Deze koeler zit in een pas gemaakt RVS frame en is afkomstig van de brouwerij.
- Waterbadkoeler Cornelius (bj 1999), eveneens met dubbele spiraal en in een pas gemaakt RVS frame, ook deze is rechtstreeks afkomstig van de brouwerij.
- 2 x tapzuil met dubbele kraan, inclusief nieuwe slangen.
- Cornelius drukregelaar is zeer goede staat.

Mocht er iemand zijn die interesse heeft in één van de genoemde producten dan hoor ik het graag, een bod mag u uitbrengen op het forum of per mail.

Heeft u toevallig nog een goedwerkende tafeltap staan en bent u geïnteresseerd in bijvoorbeeld een waterbadkoeler is een ruil ook bespreekbaar.

Met vriendelijke groet,

Matthijs

* ik zie dat het nog niet gelukt is met het uploaden van foto's, dit zal ik later nog eens proberen, mocht u foto's willen ontvangen laat dan even uw mail adres achter in een bericht aan mij.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.