Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Aangeboden diverse tap (onderdelen)  (gelezen 1080 keer)

Offline BarTender

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Aangeboden diverse tap (onderdelen)
« Gepost op: 03-01-2016 17:28 u »

Beste allen,

Onlangs  heb ik vanuit een faillissement een grote partij horecamaterialen opgekocht, ik hoop dat het goed gegaan is met de het uploaden van 2 foto's. Aangezien hier waarschijnlijk de meeste kenners ineens kan bereiken ;) bied ik het volgende aan:
- Waterbadkoeler Gamko (bj 2006) type BKG54/50, inclusief dubbele spiraal! Deze koeler zit in een pas gemaakt RVS frame en is afkomstig van de brouwerij.
- Waterbadkoeler Cornelius (bj 1999), eveneens met dubbele spiraal en in een pas gemaakt RVS frame, ook deze is rechtstreeks afkomstig van de brouwerij.
- 2 x tapzuil met dubbele kraan, inclusief nieuwe slangen.
- Cornelius drukregelaar is zeer goede staat.

Mocht er iemand zijn die interesse heeft in één van de genoemde producten dan hoor ik het graag, een bod mag u uitbrengen op het forum of per mail.

Heeft u toevallig nog een goedwerkende tafeltap staan en bent u geïnteresseerd in bijvoorbeeld een waterbadkoeler is een ruil ook bespreekbaar.

Met vriendelijke groet,

Matthijs

* ik zie dat het nog niet gelukt is met het uploaden van foto's, dit zal ik later nog eens proberen, mocht u foto's willen ontvangen laat dan even uw mail adres achter in een bericht aan mij.

Tags: